Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 erfaringer? bra eller dårlig??????? kjøpes? ja eller nei?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Vet at merket er veldig populært i Sverige, men har ikke prøvd det selv, så jeg kan dessverre ikke hjelp!
Gjest Jalileh Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Sjekk ut makeupalley.com. Mange skriver godt om de produktene der inne i allefall.
Gjest Wasabi Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 Jeg bruker B&B shampo og balsam fra frisøren min og er veldig godt fornøyøyd. God lukt, drøy og fint resultat.
Miss-X Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Jeg bruker B& B for farget hår ( Cool Brunette ) og er veldig fornøyd.
afr0dite Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 Jeg synes det var HELT GRUSOMT!!! Jeg fortalte frisøren min at jeg hadde sensitiv hodebunn og trengte noe mildt og godt. Og det er det verste jeg har vært med på!!! Hadde lyst til å skalpere meg selv! Kjæresten min, som ikke hadde noe problem fra før av, fikk også helt vræka hodebunn! Anbefaler ikke om så jordens eksistens ville avhenge av det!
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Har akkurat kjøpt det utslettende hårproduktet fra B.B (Straight), var helt elendig for mitt hår! Håret blir faktisk ganske rett etter føntørken, men av en eller annen grunn blir det seende skikkelig tørt ut. I tillegg er det svært vanskelig å vaske produktet ut igjen. (Hver gang jeg har brukt produktet har samboeren min, som ikke er spesielt observant når det gjelder mitt hår, lurt på hva som har skjedd håret mitt..)
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 Jeg er veldig fornøyd med deres Creme de Coco-shampoo og balsam! Lukter kjempegodt av kokosnøtt! Passer bra til mitt tørre hår. Andre som har prøvd denne?
Tusseline Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 Jeg er i hvertfall ikke fornøyd med volumshampooen (balsamen er LITT bedre) til B&B.
Aiv Skrevet 1. august 2006 #11 Skrevet 1. august 2006 Volumshampoen og balsamen får skryt i denne månedens Womanblad
Tusseline Skrevet 1. august 2006 #12 Skrevet 1. august 2006 Funket absolutt ikke på mitt hår. Ga null volum, heller mer tungt. Dessuten føltes håret ikke rent etter vask, og ga floker.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #14 Skrevet 1. august 2006 Jeg er kjempefornøyd med B&B shampoo for krøllete hår + balsam. Bruker også Redken for å variere litt.
En som vet Skrevet 1. august 2006 #15 Skrevet 1. august 2006 Jeg er kjempefornøyd med B&B shampoo for krøllete hår + balsam. Bruker også Redken for å variere litt. ← Hvilken synes du er best da? Hvis det er Redken sjampo for krøllete hår du bruker også? Bruker nemlig denne og er godt fornøyd, men er litt nyskjerrig på B&B... Hvilken effekt synes du det gir håret ditt?
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #16 Skrevet 1. august 2006 Jeg har anti-frizzserumet. Ikke å anbefale. Skjønner ikke hvorfor folk skryter sånn av den på MUA.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #17 Skrevet 13. august 2006 Jeg er veldig fornøyd med deres Creme de Coco-shampoo og balsam! Lukter kjempegodt av kokosnøtt! Passer bra til mitt tørre hår. Andre som har prøvd denne? ← Tidligere i sommer da jeg var i Danmark stakk jeg innom en dansk frisør siden det var litt billigere å klippe seg der enn i Norge. Da brukte hun denne shampoen og balsamen på håret mitt, og den var knallgod!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå