Floja Felíz Skrevet 3. mai 2006 #41 Skrevet 3. mai 2006 Ser at du har fått veldig mange gode svar her, og slenger inn et tips. Har ikke jenta noen venninner hun kan overnatte hos? Ser uansett ut som om du har bestemt deg, uten å vurdere forslagene som har kommet inn. ← Ja, et overnattingsbesøk er da en god løsning? Det ville jeg vurdert dersom du ikke vil finne en egen barnevakt. Oj, her var det endel pepper å få for trådstarter gitt....... Om trådstarter "gjøre" seg vanskelig? Tja... jeg synes brudeparet er en smule smålig som ikke inviterer sine nieser/nevøer jeg da................ ← Det har jo ikke med smålighet å gjøre, det har med at småbarn ikke alltid passer inn i bryllup. Hvis brudeparet vil ha en litt høytidelig ramme rundt det der barna både vil kjede seg og i stor grad være uromomenter så er det like greit at de er en annen plass akkurat den kvelden.
Hermula Skrevet 3. mai 2006 #42 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har heller ikke invitert barn til bryllupsmiddagen! Hvorfor? Liker ikke kombinasjonen barn - alkohol. Jeg ønsker å være brud, ikke mamma denne ene kvelden. Vi har imidlertid ordnet med barnevakter, slik at de som kommer og har med sine søte små kan gjøre det med god samvittighet. Jeg skjønner at mange har problemer med å sette ungen sin hos en fremmed barnevakt, men det går jo an å komme dagen før slik at de får hilst på hverandre. Jeg synes du lager et problem at noe som ikke trenger å være et problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå