Gå til innhold

Brudeveske

Gjest Bryllupsgjest

Anbefalte innlegg

Gjest Bryllupsgjest
Skrevet

En liten veske til leppestiften og talen må man jo ha vet dere om noen fine som passer til brud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sydde en pompadour veske selv, jeg, - mye billigere enn å kjøpe en, og veldig enkelt å sy! :)

Gjest Bryllupsgjest
Skrevet

Blir det som en liten pose?

Skrevet
HER kan du se hvordan min veske ser ut, dette er pompadour veske :)
Skrevet

Jeg kjøpte Denne bare at hun sydde på små glassperler som tre blomster også. Ble kjempefin!

Skrevet

Enda en ting jeg enda ikke har fått i hus.......... Fine vesker Lassie og Kitekatt;-))

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte nydelig veske til 300, fullstendig bortkastet ;)

Skrevet

Veskebutikken Georg Martinsen (heter den det? :klø:) har fine små vesker til ca. 200,- :)

Skrevet

Jeg betalte ca. 50kr for min veske; stoff, vliselin, tråd, snor og perler... ;)

Hvor ofte kommer man til å bruke en helt hvit typisk brudeveske senere? Like greit å gjøre det billigst mulig da...

Skrevet

eller du kan hoppe over hele vesken og dumpe alt i forloveren sin veske, så slipper hun å gå og bære på to gjennom hele dagen, for du skal jo ha den ene handa i din kjæres, og den andre fri til å hilse på alle... :ler:

Skrevet

Enig m Mies......jeg dropper hele veska og skal stæsje diverse hos forlover og andre. Kan da ikke være så mye som er vitkig å ha med seg....

Gjest Gjest-godt-gift
Skrevet
eller du kan hoppe over hele vesken og dumpe alt i forloveren sin veske, så slipper hun å gå og bære på to gjennom hele dagen, for du skal jo ha den ene handa i din kjæres, og den andre fri til å hilse på alle... :ler:

Helt enig. Veska blir garantert et irritasjonsmoment.

Skrevet
Helt enig. Veska blir garantert et irritasjonsmoment.

Godt å høre.....så det var kommet svar i denne tråden å ventet meg et "du er jammen ikke lite frekk" svar til mitt "jeg gidder ikke selv" innlegg ;)

Skrevet

Ikke veske?? Nei, kanskje ikke.... Må gruble litt på den!!

Skrevet

emma: :ler:

Men jenter, husk på å si i fra til forloveren at dere akter å dumpe i vesken hennes (dersom dere gjør det da), ellers så kan hun få seg en overraskelse ;) Har en venninde som var forlover og ble sittende med lang maske og full veske og måtte ha sin egen leppestift i sin kjæres dresslomme da hun har for vane å ha verdens minste vesker som slettes ikke rommer noe ekstra.. :grine2:

Skrevet
emma:  :ler:

Men jenter, husk på å si i fra til forloveren at dere akter å dumpe i vesken hennes (dersom dere gjør det da), ellers så kan hun få seg en overraskelse ;) Har en venninde som var forlover og ble sittende med lang maske og full veske og måtte ha sin egen leppestift i sin kjæres dresslomme da hun har for vane å ha verdens minste vesker som slettes ikke rommer noe ekstra.. :grine2:

Sant nok men jeg skjønner ikke helt hva folk trenger veske til engang jeg da. Hva trenger man liksom? Jeg hater å ha på meg lebestift så jeg ser det ikke som sannsynlig at jeg fyller på etter fotografering. Kleenex har vel alltids noen...

Og går det hull i strømpisen min er det ingen krise siden kjoler er lang...

Hva trenger man veske til?

Skrevet

Kjøpte veske hos lilly.dk til 75 kroner.

Skrevet

Jeg trenger veske til røyken min, og til litt sminke-oppdatering hvis det blir nødvendig ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg selger en lilly-veske på bruktmarkedet til en veeeldig billig penge hvis noen er interessert. :tommel:

Skrevet

Jeg har sett flere fine med perler på Tie rack i oslo. Har så lyst til å kjøpe, men må vel vente til kjolen er bestemt.. De koster 300 kr, men kommer isåfall til å kjøpe en jeg kan bruke senere og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...