Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig sjarmerende kar han "partneren" til Anne Cath.. Noen som vet hvem han er? Er klar over at han ikke er kjendis, men ble veldig nysgjerrig på hva slags fyr han er som klarer å være så avslappet og morsom på tv :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Har ikke peiling, men han var en utrolig artig fyr!

Skrevet

De var helt greie nok, ikke imponerende. Han har sikkert studert programmene over tid, han er lærer og sikkert veldig PR-kåt.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Han mattefyren var også kul.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jepp jeg vet hvem han er! :)

Har ikke snakket med han på mange år, men han var alltid hysterisk festlig før!

Gjest LoisLane
Skrevet
Utrolig sjarmerende... avslappet og morsom...

utrolig artig

veldig PR-kåt

hysterisk festlig

Sånn er da alle vi lærere. ;)

Gjest King James II
Skrevet (endret)

synnes det var litt dårlig jeg

Endret av King James II
Gjest Gjesta
Skrevet
Sånn er da alle vi lærere. ;)

Ikke tanta mi. Men mange er sånn.

Gjest Gjesta
Skrevet

Syns de var ok begge to jeg, selvom læreren nok hadde litt mer linseerfaring

Skrevet

Jeg oppdaget nettopp at jeg har hatt han som lærer! Fikk dessverre ikke sett programmet i går, da.

Skrevet

De var ikke morsomme...lærere er dølle, radikale rockere og østkantfolk. :roll:

Og nerder er nerder...som han andre helt klart var.

Skrevet

Jeg tror nok det var temmelig innøvd hva de skulle si. Men jeg orket ikke se på, siden jeg blir så lett pinlig berørt av folk som prøver å være morsomme uten helt å klare det. Derfor skrudde jeg av med en gang jeg så at det bare var vanlige folk som var deltagere :sjenert:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg tror nok det var temmelig innøvd hva de skulle si. Men jeg orket ikke se på, siden jeg blir så lett pinlig berørt av folk som prøver å være morsomme uten helt å klare det. Derfor skrudde jeg av med en gang jeg så at det bare var vanlige folk som var deltagere :sjenert:

Det er mulig det var innøvd, men absolutt morsomt.

Skrevet

Læreren var morsom, han andre var slitsom og litt pinlig å se på.

Skrevet
De var ikke morsomme...lærere er dølle, radikale rockere og østkantfolk.  :roll:

Jepp, sånn er ALLE lærere.

:ironi:

(P.S. Det er mange "hate-lærer"-tråder du kan skrive i, så slipper du å skrive sånt i alle tråder som har ordet lærer i seg.)

Gjest Gjest_Sissel_*
Skrevet

:klappe: Enig med deg!

Skrevet

Nytt på nytt er jo "innøvd" uansett hvem som er gjester. Både Anne-Kat og Knut Nærum får ferdigskrevne manus. Begge to er såklart utrolig flinke, men de er ikke så gode at de tar sånne kommentarer på sparket.

Forresten svært sjelden at komikere selv skriver. Otto Jespersen skriver heller ikke selv. (Eller kan jo hende han er med å skrive noe da, men vet at han får mye ferdigskrevet hvertfall)

Skrevet
Jeg tror nok det var temmelig innøvd hva de skulle si. Men jeg orket ikke se på, siden jeg blir så lett pinlig berørt av folk som prøver å være morsomme uten helt å klare det.

Sikkert fordi du ikke klarer å være morsom selv. Minnene fra sine egne pinlige stunder kommer tilbake. Sannsynligvis hadde det gått bedre om man ikke var så selvhøytidlig.

Gjest lilletroll
Skrevet
Utrolig sjarmerende kar han "partneren" til Anne Cath.. Noen som vet hvem han er? Er klar over at han ikke er kjendis, men ble veldig nysgjerrig på hva slags fyr han er som klarer å være så avslappet og morsom på tv :)

I skarp konkurranse med 20 gode kandidater ble Åsmund Offernes og Sjur Urdson Gjerald de to utvalgte.

Men det var kanskje ikke navnene du var ute etter!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...