Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 Noen som har prøvd? Litt flaut spørsmål: skal man ha den inni seg, eler liggende i trusa mot klitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Noen som har prøvd? Litt flaut spørsmål: skal man ha den inni seg, eler liggende i trusa mot klitten? ← Ja, jeg har en slik. Den skal man ha inni seg Kan bli ganske så morsomt når partneren har fjernkontrollen og du ikke helt vet hvortid han kommer til å trykke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Man kan sikkert velge, jeg hadde brukt den til å stimulere klitoris. Endret 30. april 2006 av Milah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lina-77 Skrevet 1. mai 2006 #4 Del Skrevet 1. mai 2006 Vi har det og det er så deilig! Vi har det med latex på utsiden. Bedre å vaske og bedre å bruke. Du kan bestemme selv eller din partner. Det kan brukes utenpå ,inni, i rompa. Prøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tåkedott Skrevet 2. mai 2006 #5 Del Skrevet 2. mai 2006 jeg har et vibrerende egg med ledning fra kondomeriet, som er god å ha inni ved samleie, på klitten, eller for å kose med meg selv, fantastisk vibrasjon på denne! http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1528 jeg ELSKER denne!! har også en truse med vibrerende egg i, denne har trådløs fjernkontroll, og når også gjennom vegger og etasjer!! gi fjernkontrollen til mannen, og gjør husarbeid... dette gjorde jeg... mens jeg støvsugde, satt typen min med fjernkontrollen (jeg hadde nettopp kjøpt trusa uten at han viste det, og han skjønte ikke hva fjernkontrollen var til...) jeg sto å støvsugde og knakk nesten sammen mens han fiklet med fjernkontrollen... den bråker en anelse da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå