Gjest |H| Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 Skal kjøpe oss kaniner i morgen! 2 søte små dvergkaniner, men de er navnløse enda... noen som har tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #2 Del Skrevet 28. april 2006 Navn på ulike planter, krydderurter e.l synes jeg passer godt, selv om det kanskje ikke er så originalt. Navn på figurer eller karakterer fra filmer eller bøker. Navn på guder fra en eller annen mytologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anaïs* Skrevet 28. april 2006 #3 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Trampe fra Bambi er jo litt søtt da Vet ikke om det er gutter eller jenter(eller en av hver)du skal få? Endret 28. april 2006 av *Anaïs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #4 Del Skrevet 28. april 2006 Captain Shredder Leonardo Donatello Splinter Ginni-pigg Lodott Hybel-K Josef K Donald Dundra Bamse Dunderhonning Ithaca Hoppeskrulle Hoppescrew'e Tam-Pong Greven Nirvana DonnieDarko DarkDonnie DonJuan Snurre Bugs Buster Bunny Babs Bunny Looney Tooney Roger Rabbit Gnikke Growler Snatch Fanny Pussy Fatso KingJames KingPrawns Batman Superman Harry-bo Maybelline Loreal SnackPack RatPack Jimmy Frank Bolle Bolla Cartman Kenny leBigMac Royale with Cheese John Travolta Tom Cruise Addoptivonge lunte Sprengstoff Viril Loratadin Power Ranger Durex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. april 2006 #5 Del Skrevet 28. april 2006 Våre het Mons og Kitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #6 Del Skrevet 28. april 2006 Å jeg glemte noen... gresk american way Nr 4 med ekstra pepperoni tic tac fresh orange fresh mint fazermint Snickers Raider Marshmallow man Ghostbuster Lissom-pinnsvin Gullars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #7 Del Skrevet 28. april 2006 Trampe fra Bambi er jo litt søtt da Vet ikke om det er gutter eller jenter(eller en av hver)du skal få? ← Hvis det er en av hver, kan du bare pøse på med navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #8 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg tror ikke jeg skal prøve meg... Kaninen min på 3 år heter fortsatt bare Kanin! (Han har riktignok det offisielle navnet Spinnvill, men han heter Kanin.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. april 2006 #9 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg har alltid ønska meg en kanin som heter Dumle, så da vi kjøpte hamster ble den døpt det. Men så viste det seg at det var en jente og da ble det Dumla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. april 2006 #10 Del Skrevet 29. april 2006 Ithaca Hoppeskrulle ← øøøøh?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. april 2006 #11 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Du kan gå inn hit og lete litt. Her ligger det tråder med kaninnavn. Maaange kaninnavn. Endret 29. april 2006 av Ithaca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 29. april 2006 #12 Del Skrevet 29. april 2006 Trampoline og Trampe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 29. april 2006 #13 Del Skrevet 29. april 2006 oj, så mange svar, og så mange forslag!!! Takker og bukker!!!!! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 1. mai 2006 #14 Del Skrevet 1. mai 2006 vår het Tessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #15 Del Skrevet 1. mai 2006 Har noen gode forslag her: - Geir - Daphny - Svein - Kjøttfrid - Gunnleik - Mette-Marit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #16 Del Skrevet 2. mai 2006 Dyr med menneskenavn er jo konge da!! Hvorfor ikke slå til med Kåre, Laila eller no sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mema Skrevet 2. mai 2006 #17 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har to kaniner: Trampe og Miss Foxy. Trampe viste seg brått å være en jente så hun går i ofisielle sammenhenger under navnet Cleopatra : P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (PW) Skrevet 10. oktober 2008 #18 Del Skrevet 10. oktober 2008 Våre kaniner opp gjennom årene het: *Trampe *Trampoline *Emilie *Kalle *Snute *Snurre (Sprett) Også hadde vi en dverghamster som het: *Snøpels Men det kan også være et fint kaninnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 27. november 2008 #19 Del Skrevet 27. november 2008 Tapini syntes jeg er veldig søtt!<3 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #20 Del Skrevet 29. november 2008 Josefine og Minnie het mine. Men plutselig fikk de unger, og Minnie ble omdøpt til Minner`n... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå