Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er iferd med å innlede et forhold til en mann som jeg tror har dame, er ikke helt sikker. Det er iallefall lite interessant for min del. Vi prater ikke om sånt. Jeg er singel, og er kun ute etter sex.

Jeg mener at hvis han har dame, og er utro, så er det hans problem, ikke mitt.

Innspill? Provoserer sikkert mange nå, hehe... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ansvaret er hans hovedsakelig, men synes allikevel du bør ha såpass moral at du dropper dette. Du sier det kun er for sex, ja da synes jeg du kan finne en annen.

Gjest Gamle Alex
Skrevet (endret)

Hvis du synes det er greit og være deltaktig i og ødelegge en familie hvor evt barn er involvert kun for sex - deg om det :forvirret:

Og det er nok og være bruk og kast for noen så er dettte en perfekt løsning

Endret av Gamle Alex
Skrevet

Det er ingen barn involvert i dette....bare så det er sagt.

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Det er ingen barn involvert i dette....bare så det er sagt.

Ok, da er du bare med og sårer en annen person- er det bedre?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke finne deg en annen? Det er nok av single der ute?

Skrevet

Hun kommer til å bli såret uansett, hvis de fortsatt er sammen da...som sagt, jeg vet ikke.

Skjønner at de fleste blir veldig provosert av dette... :) Jeg har selv blitt bedratt, og da gikk sinnet utover mannen min. Det var HAN som sviktet.

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Hun kommer til å bli såret uansett, hvis de fortsatt er sammen da...som sagt, jeg vet ikke.

Så derfor er det greit for deg at det er du som er årsaken til det?

Skrevet

Det hans ansvar - men vil du virkelig ha en mann som driver med to av gangen.

Vi du ha en mann som ikke er redelig - som ikke klarer seg med en av gangen? Vil du virkelig være en av to?

Skrevet

JEG er ikke årsaken til at hun eventuelt blir såret, hans handlinger er årsaken... :)

Gjest Shadowlyn
Skrevet
JEG er ikke årsaken til at hun eventuelt blir såret, hans handlinger er årsaken...  :)

Hadde ikke du vært der for han å være utro med så hadde hun ikke blitt såret av utroskap.

Skrevet

Interessant diskusjon...

Jeg gir fullstendig blaffen i om jeg er en av to. Jeg får det jeg vil ha. Han er absolutt ikke en sånn som jeg ville falle for.

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Interessant diskusjon...

Jeg gir fullstendig blaffen i om jeg er en av to. Jeg får det jeg vil ha. Han er absolutt ikke en sånn som jeg ville falle for.

Ja, ja , da synes jeg faktisk nesten at du synker under hans nivå

Skrevet

Hmm, ja det skal du få lov til å synes. :ler:

Skrevet

Håper du også gjør det, slike kommentarer kommer bare fra en som ikke har noe mer konstruktivt å komme med. ;)

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Håper du også gjør det, slike kommentarer kommer bare fra en som ikke har noe mer konstruktivt å komme med.  ;)

Nei, det er jeg ikke enig i.

Hva er poenget med å starte denne tråd når du allerede har bestemt deg for hva du skal gjøre og driter i hva folk har å si?

Skrevet

Jeg driter ikke i hva folk her har å si. Jeg leverer mitt syn på saken (klar tale, uten masse utbroderinger om alle mulige slags følelser og dill), for å få innspill som kanskje forandrer på det synet. Jeg tenker før jeg handler. Jeg har ikke hatt sex med denne mannen ennå, men vurderer det. Jeg er til en viss grad enig med de svarene jeg har fått her. :)

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Jeg driter ikke i hva folk her har å si. Jeg leverer mitt syn på saken (klar tale, uten masse utbroderinger om alle mulige slags følelser og dill), for å få innspill som kanskje forandrer på det synet. Jeg tenker før jeg handler. Jeg har ikke hatt sex med denne mannen ennå, men vurderer det. Jeg er til en viss grad enig med de svarene jeg har fått her.  :)

Da kan du kanskje svare på hvorfor du ikke kan finne deg en som en singel? Eller ihvertfall finne ut om han er det først?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...