Gå til innhold

Bestilte ting i fra SN for over 1 uke siden.

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Forrige Torsdag så bestilte jeg tre separate pakker i fra SN. De har ikke kommet enda. De pleier jo å være så raske. Har hatt pakken i løpet av 2-3 dager før, men nå har det jo gått over en uke.

Burde jeg sende dem en mail, eller er det også vanlig at det kan ta såpass lang tid?

Endret av Jalileh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har aldri fått mine ting før etter en uke

Gjest Jalileh
Skrevet
Jepp, har aldri fått mine ting før etter en uke

Godt å høre. Er vel bare jeg som har vært litt bortskjemt siden jeg har vært vandt til å få det etter 2-3 dager. :)

Gjest mina27
Skrevet

jeg bestilte varer for 9 dager siden som enda ikke har kommet! så kanskje de er litt treige for tida?

Skrevet

Samme her! Jeg bestilte også forrige torsdag og ingenting er kommet...

De må jo nesten være litt treg for tiden da? :forvirret:

Skrevet

Det tar lengre tid om de blir stoppa i tollen.

Skrevet

For meg har det alltid tatt over en uke fra SN. Sendes jo fra HongKong, så litt sendetid er forståelig :)

Gjest bakkalaoooo
Skrevet
Det tar lengre tid om de blir stoppa i tollen.

jeg bestilte for 2 uker siden i fra Sn. to pakker på under 200 NOK. kan ikke bli stoppa i tollen da.

Skrevet

Tror det er ganske vanlig at det tar en til to uker. Er langt må vite :)

Skrevet
For meg har det alltid tatt over en uke fra SN. Sendes jo fra HongKong, så litt sendetid er forståelig :)

Samme her.

Skrevet

Jeg også er vant til noen dagers leveringstid, men sist så tok det 3 uker :overrasket: Jeg trodde den hadde blitt stoppet, selv om det var under 200, men den hadde ikke det, de var bare trege :)

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg også er vant til noen dagers leveringstid, men sist så tok det 3 uker  :overrasket:  Jeg trodde den hadde blitt stoppet, selv om det var under 200, men den hadde ikke det, de var bare trege :)

A-haa! Ja, jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet, men begynner å bli litt utålmodig nå. Mascaraen min er slunken og jeg trenger en ny. :forvirret:

Alt jeg har bestilt er under 200 kr også, så det kan vel ikke ha blitt stoppa i tollen da? :klø:

Gjest mina27
Skrevet

Jeg er også ganske tom for det jeg bestilte...så jeg håper det snart dukker opp :-)

Skrevet (endret)

.

Endret av Smygel
Gjest Jalileh
Skrevet

Ja Smygel. Det var et godt råd.

Pakken som ble sendt den 20 fant jeg ingen info om, men de to andre, som ble sendt 2 og 3 dager senere, de ankom Oslo i dag. Rart at ikke en første pakken er her enda. :klø:

Gjest Gjest_bim_*
Skrevet

Jeg bestilte også for 14 dager siden, og pakkene har ikke kommet.

Visste ikke dette med sporingsnr. det må jeg prøve.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte fra strawberrynet den 18.april og har enda ikke fått pakken. Når jeg sjekker på posten.no så står det at det ikke finnes noen informasjon om den. Har dere andre som bestilte fra strawberrynet 18-20.april fått pakkene nå?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte 20. april og har heller ikke fått pakken min... Har prøvd å spore den opp, men jeg får heller ikke noe informasjon der. Begynner å ta veldig lang tid synes jeg... Heldigvis er det ikke noe som haster :)

Skrevet

Jeg bestilte 21. april, og den pakken fikk jeg på onsdag (03.05), tror jeg det var.

Gjest Jalileh
Skrevet

Vel, nå har jeg i allefall fått to av pakkene.

Men den aller første jeg bestilte som ble sendt den 20. har enda ikke kommet.

Har sjekket den sporingsgreia og den første pakka er ikke i Norge engang.

Så, jeg har sendt de mail og nå skal de prøve å spore den opp i Hong Kong. Og hvis de ikke finner den så sender de ny.

Må ha mascara nåååh! Får vel dra og kjøpe en ny en i mens da. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...