Malama Skrevet 29. april 2006 #21 Skrevet 29. april 2006 Min pølse ligger i et pølsebrød, og det er det! Sambo bruker ketshup og senep og tidvis stekt løk i tillegg. Han varieer med lompe også av og til.
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2006 #22 Skrevet 29. april 2006 Pølsebrød, ketshup, sennep og stekt løk.
Gjest vimse Skrevet 29. april 2006 #23 Skrevet 29. april 2006 Pølse i lompe, evt brød og lompe samtidig, ost, ketchup og majones...
Gjest Ester Skrevet 29. april 2006 #24 Skrevet 29. april 2006 Sennep, kanskje litt chiliketchup, rå løk, agurkmix og maiskorn.
afr0dite Skrevet 29. april 2006 #25 Skrevet 29. april 2006 Skinnfrie middagspøler med kålstuing og potetstappe. Ekstrem-krisemat i kiosk er wiener i lompe med potetsalat, alle typene sennep de har der og ørlite ketchup. (Mistet lysten på ketchup da jeg spiste opp en hel flaske som liten...)
Cilla Skrevet 30. april 2006 #26 Skrevet 30. april 2006 Noterer meg mange pølse-tips bak øret Vi fryser ned blandingspakker med forskjellige typer pølser, f.eks ostepølse, løkpølse, baconpølse, rollerburger, grillpølser etc. Som vi tar opp en av hvis vi vil grille pølser. Der er omtrent passelig mange pølser til oss.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #27 Skrevet 30. april 2006 Yndlingspølsene mine har jeg ikke spist siden jeg var liten: Grillpølse med pølsebrøddeig snurret rundt og det hele ble stekt på pinne på bål NAM-NAM "voksen"-varianten av dette er grillpølse med bacon snurret rundt og festet med tannpirkere i hver ende og grillet. Dette er snadder med litt potet- eller rekesalat på og sennep og ketshup og toppet med sprøstekt løk
Blueberry Skrevet 30. april 2006 #28 Skrevet 30. april 2006 Innbakte pølser er godt ja... mmm... Vi serverer enten med pølsebrød og sprøstekt løk, eller med potetmos. Vel og merke ikke til gjester altså...
Krista83 Skrevet 1. mai 2006 #29 Skrevet 1. mai 2006 Her lages det ikke pølser i brød/lompe. Jeg spiser det nemlig ikke. Hadde en dårlig erfaring som barn, da jeg fikk influensa etter å ha spist pølser i brød og har bare ikke klart å begynne igjen. Så om sambo absolutt må ha dette havner han som oftest på en besinstasjon..
Leanne Skrevet 1. mai 2006 #30 Skrevet 1. mai 2006 om vinteren: wienerpølser med lompe, potet&gulrot mos, rå løk, ketchup og bergebys sennep. om sommeren: ostegrill pølser (fra grillen) med lompe, potetsalat, rå løk/ stekt løk, ketchup og bergebys sennep.
Gjest Embla s Skrevet 1. mai 2006 #31 Skrevet 1. mai 2006 Har så og si aldri pølser til middag. Men skal jeg spise pølse, liker jeg brød og lompe, ketchup, sterk sennep og rå løk. Syns egentlig det er viktigere med skikkelige gode pølser som smaker bra i seg selv, framfor å dynge den stakkars pølsa med mest mulig tilbehør.
Gjest Embla s Skrevet 1. mai 2006 #32 Skrevet 1. mai 2006 Noterer meg mange pølse-tips bak øret Vi fryser ned blandingspakker med forskjellige typer pølser, f.eks ostepølse, løkpølse, baconpølse, rollerburger, grillpølser etc. Som vi tar opp en av hvis vi vil grille pølser. Der er omtrent passelig mange pølser til oss. ← Èn pølse på deling? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #33 Skrevet 1. mai 2006 Vår familie spiser aldri annet enn kylling/kalkunpølser, uten tarmer og skinn, slik som det er i Gilde-produktene. Gilde har også hengt seg på lett-bølgen, men de har misset skikkelig med å fortsatt ha fåretarmer/grisetarmer i produktene sine: det vil ikke jenter som er kostbevisst ha. Prior har forstått det: KYLLING/KALKUN UTEN SKINN OG TARMER. Det er tingen
Nita Skrevet 1. mai 2006 #34 Skrevet 1. mai 2006 Min pølse ligger i et pølsebrød, og det er det! Sambo bruker ketshup og senep og tidvis stekt løk i tillegg. Han varieer med lompe også av og til. ← Jeg tar det plaint jeg også, bare pølsa og brødet.... Kan dog ha potetmos eller poteter til, men da blir det mer ordentlig middag
skrue Skrevet 1. mai 2006 #35 Skrevet 1. mai 2006 det vil ikke jenter som er kostbevisst ha. Prior har forstått det: KYLLING/KALKUN UTEN SKINN OG TARMER. Nuvel, Gilde og Prior skal fusjoneres til ett konsern om selskapene får lov av myndighetene. Hva er det ellers som er så galt, ernerningsmessing sett, med tarmer?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #36 Skrevet 1. mai 2006 Hva er det ellers som er så galt, ernerningsmessing sett, med tarmer? ← Guuuud, det er så ekkelt, seriøøøøøst, det er innvoller assa!
Thomasine Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #37 Skrevet 1. mai 2006 Èn pølse på deling? :klø: ← Vi har siden de kom ut ( i slutten av 1990-tallet, tror jeg...) kun brukt Priors Kylling og kalkun-pølser. I starten fordi vi jobbet med barn av ulike nasjonaliteter/religioner som ikke kunne spise svin. I etterftid fortsatte vi med dem privat også, rett og slett pga. av snmaken. Smaker så uendfelig mye nbedre en de ordinære pølsene...:slurp: Men jeg vet, smaken er som baken...ULIK!!!
Cilla Skrevet 1. mai 2006 #38 Skrevet 1. mai 2006 Èn pølse på deling? :klø: ← Regner med du skjønte vi har en blandinsgpakke på deling...... men skriver det hvis noen skulle være i tvil
Thomasine Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #39 Skrevet 1. mai 2006 Vi har siden de kom ut ( i slutten av 1990-tallet, tror jeg...) kun brukt Priors Kylling og kalkun-pølser. I starten fordi vi jobbet med barn av ulike nasjonaliteter/religioner som ikke kunne spise svin. I etterftid fortsatte vi med dem privat også, rett og slett pga. av snmaken. Smaker så uendfelig mye nbedre en de ordinære pølsene...:slurp: Men jeg vet, smaken er som baken...ULIK!!! ← ... er det mulig å skrive så mye feil med "forhåndsvis innlegg"-mulighetene før en legger ut...
hilli Skrevet 2. mai 2006 #40 Skrevet 2. mai 2006 Jeg spiser svært sjelden pølser, men når jeg gjør det spiser jeg wiener med lompe, Heinz ketsjup, Dion-sennep og sprøstekt løk. Jeg kan også spise grillpølser i grillsesongen, men da må de smake grillet, ellers er grillpølser bare ekkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå