Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #1 Skrevet 17. mars 2002 hei! kan noen som har prøvd dalacin fortelle om sine erfaringer? jeg lurer nemlig på om jeg skal spørre legen om resept! på forhånd takk!
Gjest care Skrevet 18. mars 2002 #2 Skrevet 18. mars 2002 Hvis jeg ikke husker helt galt, er det ikke det middelet mot kviser. Hvis det er riktig - så kan jeg anbefale deg det på det sterkeste. Jeg gikk på det + en krem for noen år siden,, og det hjalp utrolig godt. Men man må ta tiden til hjelp. Etter at jeg var ferdig med den kuren gikk jeg til hundpleier og fikk anbefalt MD Formulation (her må man også ha tålmodighet, dette er 5-6 år siden, og nå er jeg kjempefornøyd med huden min. Og MD Formulation slutter jeg aldri med. Lykke til.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #3 Skrevet 18. mars 2002 Hei! Jeg begynte å bruke Dalacin for ca. 3 uker siden. Bruker i tillegg Diane p-piller (som forebygger kviser), men skal slutte med disse om en mnd tid. Legen anbefalte meg å bruke begge deler i en overgangsperiode, da det kunne ta litt tid før Dalacin fikk noen effekt. Er veldig fornøyd med at Dalacin er veldig enkel å bruke. Det tørker inn i huden få sekunder etter påføring, og trenger ikke skylles av. Det tørker ikke ut huden min heller, slik f.eks. basiron har en tendens til å gjøre. Litt tidlig å si hvordan selve middelet fungerer ennå, siden jeg ikke har sluttet med Diane ennå, men jeg synes å merke at kvisene lettere forsvinner ved å påføre Dalacin. Synes derimot at pakkevedlegget var noe mangelfullt. Står ikke noe om hvorvidt middelet er forebyggende (og dermed bør påføres "hele" ansiktet) eller om det kun skal påføres kviser. Vet du dette? Hilsen lille meg
kit-kat Skrevet 18. mars 2002 #4 Skrevet 18. mars 2002 Hei! Har brukt dalacin for gjenstridige kviser på haka nå i 2-3 uker. Det virker veldig bra! Du kan velge mellom dalacin hudvann og dalacin lotion. Lotion koster 10 kroner mer, jeg bruker lotion. Synes dette er et vidundermiddel! Anbefales!!12
kelpi Skrevet 19. mars 2002 #5 Skrevet 19. mars 2002 hei Jeg har erfaring med Dalacin, men da som antibiotika... Det er visst et middel mot kviser også. Dersom du har/har hatt atopisk eksem bør du være forsiktig med dette. Det vil legen uansett kanskje spørre deg om. Man kan også få diare av den (nokså sjeldent) Dette har å gjøre med at det er antibiotika i middelet. Håper du finner en måte å bli kvitt kvisene på.
Charmina Skrevet 20. mars 2002 #6 Skrevet 20. mars 2002 heisann dette er et middel som inneholder Antibiotika, og skal derfor bare brukes noen mnd om gangen! jeg begynte selv med dette for en mnd tid siden, og merket effekt etter bare et par uker! men legen min sa at man måtte ta pauser fra dette pga innholdet! Lykke til Klemmer fra12
Gjest Bjørg Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 hei! kan noen som har prøvd dalacin fortelle om sine erfaringer? jeg lurer nemlig på om jeg skal spørre legen om resept! på forhånd takk! Jeg har gått 8 dager på Dalacin 150mg mot betennelse i øret, men det virker ikke i det hele tatt. Etter over en uke med antibiotika har jeg 38,6 i feber...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå