Frøken Labb Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Har levert inn selvangivelsen min for lenge siden, men ble nå helt satt ut da jeg tok den frem og skulle se den over en siste gang.... Under foreløpig beregnet av skatter og avgifter 2005 er det fler rader av opplysninger... Er det "Foreløpig beregnet skatt og avgift etter skattefradag" som gjelder, eller er det "foreløpig beregnet restskatt"? Jeg vet at det blir restskatt på meg, og det kan se ut til at den blir som jeg først fryktet (før jeg fikk den). Jeg leste helt feil da selvangivelsen ankom, og ble kjempeglad for at jeg ikke skyldte så mye... Men nå...
Frøken Labb Skrevet 28. april 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2006 Klarte ikke å vente på svar, så jeg ringte pappa. Om noen lurer så er det foreløpig beregnet restskatt som er det man skal se etter. Gjett om jeg ble letta nå! Ikke 10 000 i restskatt, men 1000! Var inne å styra på skatteetaten.no, for å regne ut og de fikk også til 10 000...ble helt skjelven her nå jeg... Men jeg har nok bare blingsa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå