summer25 Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Tre ganger har jeg nå endt opp med å overnatte hos en fyr jeg er begeistret for. Det har vært etter en fuktig tur på byen. Vi har ikke hatt sex, men blitt endel kyssing og kosing. I begynnelsen hørte jeg at han likte meg godt gjennom andre og vi har vært ute sammen noen ganger. Men plutselig er det meg og ei anna jente inni bildet samtidig og da bakka han helt ut. Greit for meg.. for jeg vil jo være den eneste... MEN... klarer ikke glemme ham og forrige helg ende det som det pleier, jeg overnatta igjen. Vet det er dumt av meg, ender nok opp med å bli såra, men er det ikke mange ganger sånn at hvis vi liker noen godt nok - så tar man det man får??? Han er skikkelig treg, har ikke tatt initiativ til noe, er alltid meg.. men blir veldig hyggelig når det først er noe. Akkuratt nå tenker jeg ikke så mye på at jeg blir såra, bare at jeg har uffattelig lyst på ham Han viser liksom ikke noe interesse for noe mer enn å kysse litt.. og jeg holder på å bli gal... Han er 32 år liksom... Jeg gikk ut av ett forhold for ca ett år siden, som hadde vart i 6 år, og er veldig blank på dette området. Vet jo at alle er forskjellige, men til syvende og sist er vel menn menn.. eller?? Hm.. kanskje han ikke har lyst på meg men da kunne han godt latt være å ta meg med hjem og fortelle meg at jeg er så pen osv osv... Har ingen strategi, bortsett fra at jeg er veldig klar på å få ham til å innse hva han går glipp av. Noen som har ett tips til neste trekk?
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Tålmodighet. Det kan være han er skeptisk til å involvere seg med en dame av mange grunner: siste forholdet, prestasjonsangst osv. Han er 32 år og da burde han ha kommet ut av skapet om han er homse, men det er ikke sikkert. Du skriver at det en en annen dame med i bildet. Det kan jo hende han har vanskelig for å bestemme seg og derfor ikke har sex med noen av dere. *Jeg ante ikke - at de finnes slike menn, men kanskje deg gjør det... * Spør han hva han er ute etter. Et forhold? Sex? Eller vennskap... men du bør kanskje gi han litt tid slik at du ikke virker helt desperat. Det er en del menn som også har brent seg, og som ikke vil ha sex pga at de vet hva det kan føre til; et forhold like fylt av konflikter som det forrige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå