Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #41 Skrevet 7. mai 2006 Jeg tipper FrP vil være ganske tydelige på at muslimer værsågod får innordne seg. Akkurat som spanjolene må innordne seg. ← Ja det ville nesten være nok for meg til å stemme på Siv.
Diktern Skrevet 9. mai 2006 #42 Skrevet 9. mai 2006 For meg er likhet for loven et viktig prinsipp, derfor støtter jeg ikke dette forslaget. Man må følge lovene i det landet man har bosatt seg i!
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #43 Skrevet 9. mai 2006 For meg er likhet for loven et viktig prinsipp, derfor støtter jeg ikke dette forslaget. Man må følge lovene i det landet man har bosatt seg i! ← Med mindre man tilhører Fremskrittspartiet ... :grine2:
kjellebassen Skrevet 9. mai 2006 #44 Skrevet 9. mai 2006 Å sammenligne Fremskrittspartiets forslag med Imamenes krav er helt absurd. Imamene krever at barn i allmenn skole skal ha undervisning av en imam. Dette ville da IKKE vært frivillig for elevene som fikk denne undervisningen. En imam er heller ikke en lærer som er godkjent i norsk skole, og i norsk skole har man jo som kjent byttet ut kristendomsundervisningen med KRL faget som også dekker Islam. Frp's forslag går på at personer som FRIVILLIG søker jobb som hjelpepleier eller sykepleier på NORSKE syke/aldershjem i Spania skal lære seg i det minste litt basis-norsk. Dette vil de GARANTERT bli informert om når de søker eller i stillingsannonsen. Det er ingen som tvinger dem til å søke.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2006 #45 Skrevet 9. mai 2006 Å sammenligne Fremskrittspartiets forslag med Imamenes krav er helt absurd. ← Det er jeg enig i. Imamenes krav er basert på skrudd religionsutøvelse, mens FrPs tøyserier bare er populistisk basert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå