Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg blir fryktelig barnslig når jeg ser kvinner med pelskåpe, pels på OL utøvernes klær, Mette Marit går med pels etc: jeg får lyst til å spraye pelsen med maling, eventuelt tusle bort for å spørre hva som feiler dem. Så langt har jeg greid å styre meg, for generelt sett mener jeg jo at folk må få kle seg i det de vil, men jeg blir fryktelig lei meg over hvilke forhold disse dyrene lever under.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helpels, men jeg har pels på to av goosejakkene mine. De kom desverre ikke med fuskis.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei. Bruker klær lagd av vanlige stoffer en ikke trenger å henge et dyr opp ned for å skjære i magen for å få best mulig kvalitet på pelsen :)

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Jeg kjøper ikke pelsklær bevisst, nei, men har da noe liggende.

En jakke med pelskrage og et par sko i kaninpels.

Jeg tenker faktisk ikke så veldig mye over sånt når jeg kjøper klær, men en pelskåpe hadde jeg glatt takket nei til. Den er stygg og jeg vil ikke gå med et helt dyr på hele meg.

Endret av Jalileh
Skrevet

Nei. Bruker ikke, og har aldri brukt, ekte pels.

Skrevet
Nei. Bruker klær lagd av vanlige stoffer en ikke trenger å henge et dyr opp ned for å skjære i magen for å få best mulig kvalitet på pelsen :)

:Nikke:

Skrevet

Nei. Fikk en gang en kåpe i gave og måtte bare si at jeg ikke klarte å gå i den, samme hvor dyr og fin den var. Ellers har jeg en jakke med saueskinnsfor, men det synes jeg er noe annet.

Skrevet

Jeg er imot dyremishandling, så pels bærer jeg ikke. Kjenner også at jeg blir sint og irritert på folk som er så kald at de bærer pels. Men hva kan man gjøre... :tristbla:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er altfor glad i dyr til at jeg kan støtte organisert ondskap som pelsindustrien er. :tristbla:

Skrevet

Nei det vil jeg ikke ha!

Bruker vanlig skinnjakke, men det er kalv eller noe sånt og det synes jeg ikke blir det samme.

Skrevet

Nei, aldri i verden. Jeg husker farmor hadde ei pelskåpe som jeg synes var så nyyydelig, men da var jeg fire-fem år og visste ikke om forholdene dyrene lever under. Aldri om jeg kunne bidratt til det.

Skrevet

Bruker vanlig skinnjakke, men det er kalv eller noe sånt og det synes jeg ikke blir det samme.

Fordi at kuene ikke er så søte som pelsdyrene eller?

Skrevet

Nei, bruker ikke pels.

Skrevet

Joda, jeg har to ponchoer i forskjellig type pels, og jeg bruker de dann og vann - for å holde varmen. Skyt meg.

Skrevet
Fordi at kuene ikke er så søte som pelsdyrene eller?

:ler: De er mat!

Gjest Cruella de Ville
Skrevet

Arvet en dyr pels etter min mor. Hadde kjøpt flere om jeg hadde råd. Jeg spiser kjøtt, og jeg er ikke prinsipielt motstander av å drepe dyr. Så jeg ser ikke problemet. Til TS, det er bra du klarer å styre din trang etter vandalisme.

Skrevet

Bruker aldri pels. Synes det er alt for sykt at man skal drepe og mishandle dyr for forfengelighet. For folk det er ikke akkurat vanskelig å holde seg varm på andre måter. Vi er iallfall mange som klarer det.

Skrevet

Nei, bruker ikke pels. Kommer ikke til å bruke pels med mindre ejg TRENGER det for å holde emg varm, finnes så masse andre stoffer nå. Ingen vits i å drepe for morro skyld

Gjest sexycat
Skrevet

ja jeg bruker pels og jeg elsker det! holder meg varm og gjør meg enda vakkrere. :kys_2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...