Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Eg cola på tilbod på Rimi denne veka, tenkte å kjøpe inn litt til bryllupet.. Men kor mange flasker treng vi? Vi skal ha halvannanliters flasker, blir rundt 60 gjester som er glade i brus...
Gjest HB Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Dersom du vet at alle gjestene er glad i Cola bør du vel regne maks to gjester pr. flaske. Altså kjøpe minimum 30 1,5 liters flasker. Men du må nesten tenke etter hvem som drikker Cola og om de kommer til å velge noe annet å drikke den dagen (øl/vin). Drikker dere Cola selv gjør det jo ikke noe om du kjøper for mye. Hilsen Lille meg
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Dersom du vet at alle gjestene er glad i Cola bør du vel regne maks to gjester pr. flaske. Altså kjøpe minimum 30 1,5 liters flasker. Men du må nesten tenke etter hvem som drikker Cola og om de kommer til å velge noe annet å drikke den dagen (øl/vin). Drikker dere Cola selv gjør det jo ikke noe om du kjøper for mye. Hilsen Lille meg ← Vi skal ikkje berre ha cola då.. Hehe.. Men kjøper 4 6-pk eg trur eg, vi greier vel alltids å få drukke opp etter bryllupet.. Hehe...
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Når man åpner 1/2 liters flasker gjentatte ganger, så blir den mer og mer doven, så dere vil antageligvis oppleve å få mange slomper. Doven eller halvdoven cola er grusomt.
Gjest Gjest_minnimy_* Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 jeg vet ikke hvor dere har tenkt å ha flaskene,men hvis de skal stå fremme syntes jeg det ser bedre ut med 1/2 liter flasker enn 1,5 på bordet,men......det koster vel rett over 200 kr for 1kasse brus evnt + pant,det kan jo også leveres inn enkelte steder...... du har kontroll i allefall flink jente
afr0dite Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Skriver under på halvlitersflasker! Slipper alle slumpene, og da kan man mikse og trikse litt med brussorter i kassen! Prøv fontana! De er billige!
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Niks, vi skal ha halvannanliters flasker, nettopp fordi vi ikkje ynskjer å ha flasker på bordet! Dessutan er det utruleg mykje meir økonmisk å ha store flasker enn små.. Dovne skvettar trur eg ikkje det blir så mykje av, det går nok unna på brusen uansett.. Hehe.. Men no er colaen kjøpt inn.. Vi har solo, så då gjenstår vel sprite, pepsi max og litt smått anna..
Pasha Skrevet 29. april 2006 #8 Skrevet 29. april 2006 en annen ting med småflasker er at folk ofte kan ta 1 hver.. og kanskje bare drikke halvparten av den... da går det med mye unødig drikke. Mens ved store flasker heller jo folk oppi et og et glass om gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå