Gjest Shadowlyn Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Jeg må da ha det siden alle toppene jeg har er korte, korte, korte. Jeg har funnet 3 tskjorter på Vero Moda og en topp på Kiss som er behagelig lange og som jeg ikke trenger å dra nedover hele tiden, men jeg trenger flere. Hvor finner jeg lange topper?
Gjest Thalassa Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 det er jo inn med litt lange topper og singletter nå så det burde egentlig ikke være sååå stort problem å finne noen.. hennes og mauritz har mye fint syns nå jeg.. jeg har iallefall funnet flere topper og singletter som er extra lange der nå for ikke så lenge siden.
Beam Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Jeg har også funnet en del på HM nå. I en del butikker finner du sånn typiske fjortis plagg som ikke går lenger enn ned til navlen omtrent. Selv om jeg forsåvidt har flat nok mage til det har jeg så absolut ikke noe behov for å gå med korte topper. Føler meg rett og slett ikke vel. Har også forholdsvis lang overkropp så har litt i perioder hatt problemer med å finne noe jeg synes er langt nok. Du kan jo kanskje også sjekke herreavdelingen. I hvertfall hvis det er basis-plagg du ser etter. De er som regel lenger og kan funke også for oss jenter.
Majka Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 (endret) Har samme problem selv. Var visst ikke så lurt å i tillegg legge på seg noen ekstra kilo rundt mage/hofte. Nå er alle sommerklærne fra i fjor for små Endret 28. april 2006 av Majka
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Mange topper har en stygg tendens til å krympe i lengden når de vaskes. Jeg har endelig lært meg å strekke alle bomullstopper før de henges til tørk. Men ellers vil jeg si at det er lettere å finne lange topper nå. Både HM, Bikbok, Oasis etc har kjempemange.
Millis Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Det burde ikke være problem i år ihvertfall. Bik bok og vero moda/ only har jo en haug.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå