Gjest BagLady Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra frisøren, og undrer meg over et fenomen jeg etterhvert har merket meg: Jeg ser ut som et takras i frisørstolen. Huden ser gusten og blek ut, ringer under øynene - ja, det er et ganske trist syn! For ikke å snakke om håret som henger trist rundt fjeset, slitt og i en merkelig fasong - men det blir jo heldigvis bedre når timen er ferdig da... Vær så snill å si at det ikke bare er jeg som opplever dette
Gjest baby-E Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra frisøren, og undrer meg over et fenomen jeg etterhvert har merket meg: Jeg ser ut som et takras i frisørstolen. Huden ser gusten og blek ut, ringer under øynene - ja, det er et ganske trist syn! For ikke å snakke om håret som henger trist rundt fjeset, slitt og i en merkelig fasong - men det blir jo heldigvis bedre når timen er ferdig da... Vær så snill å si at det ikke bare er jeg som opplever dette ← jag må ALLTID hjem og sminke meg når jeg har vært hos frisøren
Millis Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Ja, de er nødt til å ha trikset med speilene. FOR JEG ER DA MYYE PENERE I VIRKELIGHETEN?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Jeg er da pokker meg penere jeg også. Merkelig nok ser ikke frisørene så ille ut i det samme speilet. Må være magi.. Jeg har litt psoriasis i hodebunnen, og hardhendt greing (noe frisører er eksperter på) får hudflak til å løsne. Med en svart kappe så ser det ut som om jeg flasser...aaaarrrg.
Gjest Shadowlyn Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Dette har jeg lagt merke til og. Det må være noe med lysene de bruker. Jeg ser rett og slett jævli ut i frisørstolen.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Jeg har også lagt merke til det! Merkelig det der..
Gjest Thalassa Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 det har jeg lagt merke til også... så nå har jeg begynt å forberede meg mentalt til hvert frisørbesøk.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 Dette har jeg lagt merke til og. Det må være noe med lysene de bruker. Jeg ser rett og slett jævli ut i frisørstolen. ← Definitivt. Også stoler jeg ikke på speilene de har!
Beam Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 Hårfargen min ser også helt annerledes ut der enn den gjør i alle andre speil....
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #10 Skrevet 28. april 2006 Jeg ser helt jævlig ut i frisørspeilene. Ille, grønnaktig, hårfarge, mørke ringer under øynene og pløsete i fjeset. Straks jeg kommer meg hjem på badet, ser jeg MYE bedre ut.
Celiclya Skrevet 28. april 2006 #11 Skrevet 28. april 2006 *puh* Jeg har også vært redd for at det bare er meg som ser grusom ut i frisørstolen. Blek hud, mørke ringer under øynene, slitt og gusten hår... Merkelig nok ser alltid frisørene helt normale ut i dette speilet!
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #12 Skrevet 28. april 2006 (endret) Hehe, frisørstolen er farlig. Man ser forferdelig ut med gusten hud og tynne hårfjoner. Til slutt ender man opp med fluffy rart hår, og allikevel må man smile fornøyd til kjerringa med saksen. Endret 28. april 2006 av susanne
Windy Skrevet 28. april 2006 #13 Skrevet 28. april 2006 jøss, så "godt" å høre... Har ikke tenkt over at det kunne være salongen sin skyld Ser også alltid så blek og ustelt ut - og alle skavanker bare hopper frem!!
Majka Skrevet 28. april 2006 #14 Skrevet 28. april 2006 Jeg også. Blir bleik og alle små skavanker i huden kommer til syne. Ser ikke så bra ut med flatt, vått hår heller...
Saeria Skrevet 28. april 2006 #15 Skrevet 28. april 2006 Hurra! Jeg er visst ikke alene om dette. Jeg ser alltid grusom ut i frisørstolen. Føler meg som en dass når jeg ser meg i speilet.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #17 Skrevet 28. april 2006 Jeg også! Merkelig at ingen har lært frisører om lysrør. Enkelte typer lysrør gir et lys som alle ser fæle ut i. Eller kanskje det er det de fleste frisører er fullt klar over.....
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #18 Skrevet 28. april 2006 Slenger meg på, jeg ser seriøst ut som en dass hos frisøren. Eneste jeg ikke skjønner er hvorfor frisøren alltid ser så normal og fin ut.. Må være noe med lyset der, trur de har litt ekstra lys for å se hårfarging og sånn bedre.. kanskje.. eller :klø: jeg får nesten dårlig selvtillit hos frisøren jeg.. tar meg alltid en etterpå
Gjest du Skrevet 28. april 2006 #19 Skrevet 28. april 2006 ÅH! Så utrolig herlig å høre at det ikke bare er meg. Men siden det ikke bare er meg, så går jeg fra det å tro at jeg var usikker til å bli litt paranoid. Sikker på at de i frisørsalongen har en type lys som treffer de som sitter i stolen og så treffer en annen type lys de som står eller sitter på barkrakk.
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #20 Skrevet 28. april 2006 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra frisøren, og undrer meg over et fenomen jeg etterhvert har merket meg: Jeg ser ut som et takras i frisørstolen. Huden ser gusten og blek ut, ringer under øynene - ja, det er et ganske trist syn! For ikke å snakke om håret som henger trist rundt fjeset, slitt og i en merkelig fasong - men det blir jo heldigvis bedre når timen er ferdig da... Vær så snill å si at det ikke bare er jeg som opplever dette ← Hehe, morsomt at du sier det, for jeg synes alltid jeg ser HELT forjævlig ut når jeg sitter i frisørstolen. Nesten som jeg tenker at jeg er så ugly at jeg aaaaldri skal gå utenfor huset igjen! hehe Bra at det ikke bare er meg! Men når timen er over, så føler jeg meg myye bedre og skjønner ikke hva jeg tenkte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå