Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Jeg har lyst på en slags kornblanding el, gjerne med blåbær eller annen frukt. Tenkte å spise dette til frokost og evt kveldsmat. Med melk på? Hvilke typer er sunne? Vil bli litt sunnere å gå litt ned i vekt!
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 De som er uten tilsatt sukker. Firkorn er den beste synes jeg, bruker å spise dem med cultura blåbær/bringebær evt yoghurt
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 test av kornbalndinger http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/27/429979.html
Gjest Miamia Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 Hvordan er 4korn i forhold til 4korn+? Såvidt jeg kunne se var det litt mer sukker i pluss-varianten, men tror forskjellen var 2 gram pr. 100 gramm eller noe sånt, det er vel ikke så ille. Synes pluss er litt bedre på smak og konsistens.
Plym Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 Jeg har laget en supersunn miks der jeg blander firkorn med soyaflak fra helsekosten for å øke proteininnholdet. I tillegg tilsetter jeg rosiner og hakkede aprikoser og nøtter, sesamfrø og solsikkekjerner.
*Doriz* Skrevet 29. april 2006 #10 Skrevet 29. april 2006 Jeg har laget en supersunn miks der jeg blander firkorn med soyaflak fra helsekosten for å øke proteininnholdet. I tillegg tilsetter jeg rosiner og hakkede aprikoser og nøtter, sesamfrø og solsikkekjerner. ← Høyrets godt ut! Ka du har på da?? du eter det vel ikkje tørt?
Plym Skrevet 29. april 2006 #11 Skrevet 29. april 2006 Høyrets godt ut! Ka du har på da?? du eter det vel ikkje tørt? ← Jeg bruker som regel yoghurt, er spesielt glad i vaniljevarianten. Men du kan bruke vanlig melk om du vil, eller andre surmelkstyper. Også godt med rørte bær eller hakket banan på. God start på dagen som metter lenge.
*Doriz* Skrevet 29. april 2006 #12 Skrevet 29. april 2006 Trur eg skal ta å prøve med jordbæryoghurt og hakka banan Det høyres iallfall veldig fristande ut.. Viktig med ein god frukost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå