Lemming Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Det har seg sånn at jeg har trådløs mus og tastatur... Musa er fri for batteri - skal på butikken senere i dag, men til da må jeg klare meg med kun tastatur. Det går egentlig greit, jeg kommer meg som regel dit jeg vil ved hjelp av den knappen som har to piler som går i hver sin retning (vet ikke hva den heter, men regner med dere skjønner hva jeg mener - den som gjør at man kan hoppe fra f.eks Emnetittel og ned til emnebeskrivelse...) Men man må jo trykke ueeendelig mange ganger for å komme seg noen vei, så det hender jeg holder den inne.. Og plutselig har jeg kommet litt for lang, forbi det jeg skulle til... Finnes det noen måte å hoppe "baklengs"? Slik at jeg slipper å trykke meg gjennom alt om igjen?
Gjest vimse Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Ja, men jeg husker ikke hva tasten heter... Det er den med pilen opp, som man bruker for å lage en stor bokstav... Holde den inne, og så trykke på tabulatortasten(den med de to pilene som du snakket om), da hopper du bakover igjen. Vil du tilbake til adressefeltet holder du inne Ctrl, og trykker på tabulatortasten.
Cronos Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 HEhe.. knappen heter TAB, og du kommer deg bakover med å holde "skift" nede.
Lemming Skrevet 28. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2006 Shift+tabulatortasten altså? Tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Slikt som skjer når kvinnfolk snakker om tenknologi og sånt
abelille Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 Jeg fikk akkurat beskjed om å kjøpe en duppeditt fra sjefen min også. Hadde jeg enda visst hva den ledningen som er skjøt mellom vanlig nettverkskabel og innstikkskort i en bærbar maskin heter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå