Gjest hvorfor Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Ikke kan jeg hente fram gammle tråder, da får jeg kjeft! Nokia har problemer med nettet sitt i dag i hele landet, hvis noen lurer på det! Jeg har ikke bursdag i dag! Hvorfor er alle dumme når jeg er sur? Hvorfor sier Carl I. Hagen så mye rart? Hvorfor glemmer jeg alltid å avbestille bøker jeg ikke vil ha? Kan noen finne på noe sprell her i dag?
Gjest Hvorfor Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Nokia har problemer med nettet sitt i dag i hele landet, hvis noen lurer på det! ← jeg mener Netcom
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Siden jeg føler meg veldig snill i dag, så kan du få lov å komme hit å støvsuge og tørke støv.
Gjest Hvorfor Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Siden jeg føler meg veldig snill i dag, så kan du få lov å komme hit å støvsuge og tørke støv. ← du er snill, håper du har stort hus med masse støv Kan jeg få støvsuge lampeskjermer også?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 du er snill, håper du har stort hus med masse støv Kan jeg få støvsuge lampeskjermer også? ← Klart du kan. Hvis du er ekstra snill, så skal du også få lov til å fjerne hundehår fra alle tepper ved hjelp av pinsett.
Gjest hvorfor Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Klart du kan. Hvis du er ekstra snill, så skal du også få lov til å fjerne hundehår fra alle tepper ved hjelp av pinsett. ← Jeg skal være riktig snill! Da kjøper jeg pinsett, du skal ike bry deg med det du, den utgiften tar jeg
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 Jeg skal være riktig snill! Da kjøper jeg pinsett, du skal ike bry deg med det du, den utgiften tar jeg ← Ååå - det finnes så mange snille folk her på KG. Kan du betale huslånet mitt også?
Gjest Miloine Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 Nok et eksempel på at gjester er ikke alltid er slemme for en gjest vil du gjøre noe for meg også "hvorfor" ?
Gjest hvorfor Skrevet 28. april 2006 #10 Skrevet 28. april 2006 :hjerter_rundt:Endelig så spurte du meg For deg gjør jeg ALT, bare kom med det du søta :-D
Gjest Hvorfor Skrevet 28. april 2006 #11 Skrevet 28. april 2006 Ååå - det finnes så mange snille folk her på KG. Kan du betale huslånet mitt også? ← Beklager at det tok litt tid, men det skyldes at jeg har regnet ut på om jeg har råd til det! Jeg kom fram til at jeg kan betale ned lånet ditt, så venter jeg heller med mitt
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #12 Skrevet 28. april 2006 Beklager at det tok litt tid, men det skyldes at jeg har regnet ut på om jeg har råd til det! Jeg kom fram til at jeg kan betale ned lånet ditt, så venter jeg heller med mitt ← Ja - tok veldig lang tid ja, nesten så jeg begynte å tro du har noe annet å gjøre enn å sitte her. Men når du først driver og regner, kan du regne en gang til for å se om jeg kan få meg en bil også? Trenger ikke noen ny, jeg er ikke så kravstor - holder med en som er et år gammel - ikke trenger jeg dame over grillen heller, det holder med stjerne.
Gjest Hvorfor Skrevet 28. april 2006 #13 Skrevet 28. april 2006 Ja - tok veldig lang tid ja, nesten så jeg begynte å tro du har noe annet å gjøre enn å sitte her. Men når du først driver og regner, kan du regne en gang til for å se om jeg kan få meg en bil også? Trenger ikke noen ny, jeg er ikke så kravstor - holder med en som er et år gammel - ikke trenger jeg dame over grillen heller, det holder med stjerne. ← Så klart du skal få det skulle bare mangle! Det eneste jeg da lurer på er hvem farge du vil ha på bilen
Gjest Hvorfor Skrevet 28. april 2006 #14 Skrevet 28. april 2006 :hjerter_ rundt:Endelig så spurte du meg For deg gjør jeg ALT, bare kom med det du søta :-D ← Hvor ble det av deg da Miloine? Du skal få ALT du ber om
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #15 Skrevet 28. april 2006 Det eneste jeg da lurer på er hvem farge du vil ha på bilen ← Hvis mulig - så vil jeg gjerne ha en som er lilla med rosa stjerner.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #16 Skrevet 28. april 2006 Hvor ble det av deg da Miloine? Du skal få ALT du ber om ← Jeg synes ikke du trenger å bry deg om henne mer jeg - du kan egentlig glemme henne med en gang - hun har jo så små krav.
Gjest Hvorfor Skrevet 28. april 2006 #17 Skrevet 28. april 2006 Jeg synes ikke du trenger å bry deg om henne mer jeg - du kan egentlig glemme henne med en gang - hun har jo så små krav. ← å nei du, det skal jeg ikke for hun er så søt! Jeg kommer nok til å gjøre alt hun ber om fordi Jeg glemmer jo ikke deg av den grunn, skal skaffe deg en sånn bil jeg snuppa, bare si hvor og når! Jeg kan i dag
Gjest Miloine Skrevet 28. april 2006 #18 Skrevet 28. april 2006 Hvor ble det av deg da Miloine? Du skal få ALT du ber om ← Oi, det var da generøst av deg! Hadde ikke sagt nei om du spanderte førstesklasses 6 ukes reise og opphold + lommepenger på meg og min familie til eks. Mexico. Da må du så klart vikariere for meg på jobben, og gi meg lønna etterpå! Det hadde jeg satt pris på
Gjest Hvorfor Skrevet 28. april 2006 #19 Skrevet 28. april 2006 Har tenkt og tenkt, men bilettene er klare de jenta "mi"
Gjest gjest 0 Skrevet 28. april 2006 #20 Skrevet 28. april 2006 Jeg var faktisk på vei inn her for å spørre om noen gadd å ta oppvasken min, og det ser jo ut som om vi har fått besøk av noen veldig hyggelige gjester her i dag!! Har du lyst på en stor oppvask?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå