Gjest motorrypa Skrevet 30. november 2002 #1 Skrevet 30. november 2002 tilkommende storebror var på besøk her hos meg i dag. han er tre år. å han har ikke sett meg siden i sommer. da var jeg tre måneder på vei å hadde ingen mage i det hele tatt. så det var jo litt stas nå han begynnte å kommentere babyen i magen. han så på magen min og lurte på hvorfor jeg har "sår" på magen (strekkmerker) så da måtte jeg jo bare si at det er sånn for at babyen skal få plass inne i magen. åsså fikk han kjenne at babyen sparket artig dette. det første han gjorde da han komm inn her hos meg var å gå inn på soverommet å finne ut hvor babyen skal sove når den kommer ut. så la han leker i sprinkelsenga sånn for sikkerhets skyld. gleder meg veldig nå. å det gjør visst alle andre også. til og med pappaen. :o
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2002 #2 Skrevet 30. november 2002 Denne storebroren; er han din eller han som far skal bli sin??
Gjest motorrypa Skrevet 2. desember 2002 #3 Skrevet 2. desember 2002 han er pappaen sin fra tidligere ekteskap. å han bor to hundre mil unna oss. så det er et stykke
Ann Forup Skrevet 3. desember 2002 #4 Skrevet 3. desember 2002 hei så artig altid så sjovt at se de små reagere på store maver, og komme med gamle kloge bemærkninger... :D ja det med at bo langt væk kender jeg jo alt til også mine tøsser bor hos far på island 3000 km væk så de for ikke set lille bror før til påske og da skal knotte være omkring 4 måneder.... :cry:
Lindis Skrevet 3. desember 2002 #5 Skrevet 3. desember 2002 Da jeg var gravid med andremann var sønnen min 3 år og herlig som bare det :D Han var veldig fascinert av magen min og synes det var stas å kjenne babyen som sparket i mammas mage. Om vinteren var det isete på trappen vår. Han tok hånden min og sa; - Gå forsiktig mamma, gå forsiktig. Da han spiste skive, rev han av en liten smule, rakte den til meg og sa; - Mat til babyen, mamma! Goungen! Da lillebror ble født, fikk han øyeblikkelig et kallenavn fra storebror: - Min lille pudding!!
Gjest motorrypa Skrevet 4. desember 2002 #6 Skrevet 4. desember 2002 ja de er nydelige. men å blir jeg ikke å se han før til påske og barndåpen som skal være da. og da er jo min lille baby bortimot tre måneder allerede, så det skal bli rart å se hvordan han reagerer da når han kommer. litt synd at han skal gå glipp av så mye. selv om han er liten ennå så betyr det nok mye å få være med å oppleve hele prossessen med svangerskapet. det er veldig viktig formeg også at han i det minste får vært med på litt.
Gjest ...Gjest... Skrevet 6. desember 2002 #7 Skrevet 6. desember 2002 Motorrypa.. Klart det er morsomt at 3 åringer følger med... men har lest av dine tidliger meldinger på denne siden. Og ut i fra det syns jeg det er rart at du stiller " krav" til en "storebror" som ikke kommer til å ha kontakt med deg eller ungen siden du ikke er sammen med barne faren?? Hva sier moren til storebroren til dette, er hun med på dette med søsken da? Var det ikke så at broren bodde langt fra deg? Bare undrer
Labella Skrevet 6. desember 2002 #8 Skrevet 6. desember 2002 Og ut i fra det syns jeg det er rart at du stiller " krav" til en "storebror" som ikke kommer til å ha kontakt med deg eller ungen siden du ikke er sammen med barne faren?? Jeg synes det er flott at motorrypa prøver å inkludere gutten. Uansett hvordan de voksne ordner seg så vil alltid denne gutten være storebroren til motorrypas barn! Jeg har selv opplevd å få halvsøsken uten å vite det før etter at barnet var født, og det har vært sårt... Selv om jeg har hatt lite kontakt med faren min ville jeg gjerne fått mulighet til å bli bedre kjent med halvsøsknene mine... Det kan vel hende at faren vil sørge for at barna får kontakt med hverandre selv om han ikke er sammen med noen av mødrene... All honnør til motorrypa! Flott at du tenker på storebroren til babyen din! :D
Gjest motorrypa Skrevet 7. desember 2002 #9 Skrevet 7. desember 2002 stiller krav? hvor dan i all verden kan du påstå at jeg stiller krav til noe som helst. faktum er at gutten til min eks skal bli storebro, sånn er det bare. selv om jeg å pappaen til babyen min ikke er i lag å ikke bor i lag så betyr det ikke at vi er uvenner selv om det sikkert er det som er VANLIG! vi er faktisk kjempegode venner å har omtrent daglig kontakt. når det gjelder "storebror" så bor han bortimot 200 mil unna meg å pappaen. men det spiller da ingen verdens rolle. han kommer fortsatt på besøk til både meg å pappaen. mammaen hans og jeg har faktisk også et helt okei forhold til hverandre. har ingen problemer med å føre en samtale med henne på noen måte. jeg er gla i gutten jeg å. å vil bare hannes beste uansett hvordan det blir vridd å vendt på. her er altså snakk om en rar familie kombinasjon ute å går,men det er ikke dermed sagt at den ikke funker. for det gjør den faktisk i aller høyeste grad..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå