Gå til innhold

"Gitarkameratene" i morgen kveld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Nei, jeg prioriterer Jan Werner.

haha akkurat som at han skal ha konsert i morgen..... :tunge1:

Nå nei du, den går jeg ikke på ;)

Skrevet

Jeg skal........

Skrevet

Jeg er sjalu på dere som skal...

Den CD'n skal kjøpes! det er ihvertfall helt sikkert!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er også sjaluuu!! Kunne ikke dra, fordi sambo jobber, og litt kjedelig å reise alene synes jeg...

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg er også sjaluuu!! Kunne ikke dra, fordi sambo jobber, og litt kjedelig å reise alene synes jeg...

Du kunne jo dra sammen med meg ;)

Gjest gjest1
Skrevet
:) men jeg har ikke billett vet du, ellers kunne jeg ha funnet på å takke ja til tilbudet ;)
Gjest Gjesta
Skrevet

hmm skal si ifra om jeg finner en til overs på gata eller noe :)

Skrevet

Har også lyst, hmmf. Ha det gøy da. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjesta
Skrevet

takk, ingen fare, Espen Lind er jo der................. :sjarmor:

Skrevet

Åhhh, for en fantastisk kveld :) Det var bare helt sinnsykt bra da, satt med goosebumps hele kvelden jeg :)

Spesielt Alejandro, den gutten er en fantastisk sanger!

Skrevet
Åhhh, for en fantastisk kveld :) Det var bare helt sinnsykt bra da, satt med goosebumps hele kvelden jeg :)

Helt enig.

Og Askil Holm var helt ukjent for meg men ga meget positivt inntrykk.

Skikkelig trøkk i spektrum.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er ikke så overbevist..... Jeg syns Askild Holm virket som om han veldig ønsket seg at han hadde puddelrock-hår, det var minst ti ballader for mye i første halvdel, og det var for lite fart over låtvalget til å passe i Spektrum en fredag kveld. Jeg syns repertoaret hadde passet mye bedre på en intimkonsert med max 200 stykker eller noe, det tok liksom ikke av på noe tidspunkt.............

Alejandro imponerte, han er faktisk bare atten år gammel, og det var gøy å se da han trakk pusten dypt mot slutten da de dro på med Lenny Kravitz sangen for liksom å greie og ta i skikkelig... Og han gjorde det dritbra!!

Kurt er Kurt, synger som en gud. Ellers burde han fått seg nye rådgivere i klesveien, i det minste burde han hatt en skjorte som var stor nok.

Om Espen Lind er det bare en ting å si.

Jan Werner er kongen.

Espen Lind er kronprinsen.

Skrevet

Noen som har oversikt over hvor de skal spille omkring i landet?

Skrevet (endret)

Utgangspunktet for låtvalget er faktisk små intimscener. De hadde jo kun tenkt å ha en konsert i Oslo - nemlig på Parkteateret. Mulig at vi to satt veldig langt unna hverandre, for det jeg satt tok det helt av med dansing og klapping og synging omtrent hele tiden.

Konserten startet dog noe treigt.

Endret av Skravla
Skrevet

Jeg er enig i at det startet noe treigt, men det tok seg da sinnsykt opp utover i konserten. Noe av det bedre jeg har vært på iallefall.

Askil Holm hadde jeg heller ikke hørt om før denne konserten, og syns han var bare helt ok. De andre tre syns jeg var mye flinkere, med Kurt som en selvfølgelig ener i mine øyne.

Går rundt og nynner på Hallelujah hele tiden jeg :ler:

Skrevet

Å ! For en skikkelig feelgood konsert ! Jeg og min kjære storkoste oss ihvertfall! Var kjemepstemning rundt der jeg satt ihvertfall ! Vel anvendte penger ! Håper det kommer en CD...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...