Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Oslo på shopping i helgen, og har seriøse planer om å hande mye klær.

Men hva er vårens slagere, bortsett fra den hvite skjortekjolen?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

ååå, der fikk hun jammen meg vist fram jabballa (eller hva det nåe er for noe) armbåndet også. :roll:

Skrevet (endret)

... og hvis jeg skulle svidd av en tusing på hudpleieprodukter skulle det ihvertfall ikke stått Linda Johansen på tubene! :overrasket::overrasket::overrasket: Men det rimer jo helt med Pia, da. Linda (ikke søte Borettslagetlinda, men Leklinda) er jo metakjendis hun også.

God tur til sivilisasjonen da, Tuji!

Endret av hera
Skrevet
... og hvis jeg skulle svidd av en tusing på hudpleieprodukter skulle det ihvertfall ikke stått Linda Johansen på tubene!  :overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Nei, så nedsnødd er jeg heldigvis ikke! :ler:

Skrevet

Prikker er in i sommer! :klappe:

Jeg kjøpte med et kjempefint skjørt i dag med prikker på :)

Vest, hvit skjorte (romantisk med blonder) kortbukse, stripete gensere og gull finnes også i min sommerbekledning.

Jeg elsker moten som er nå - God tur :)

Skrevet

- Vester

- Shortser(gjerne i jeans)

- Store smykker

- MASSE HVITT!!!!!!!!

- Prikker

- STORE vesker

Skrevet

Jeg syns denimskjorts må være det teiteste motetipset for denne sesongen. Ikke for dét, det er sikkert å finne på mange motevisninger. Liker det bare ikke. Fordelen med å mislike motediller, er at jeg selv kan føle meg ekstra fin i min egen stil. Og jeg gleder meg allerede til jeg skal sitte og se på sommerbilder 10 år fra nå, hvor jeg kan peke og le, mens de andre kan gremmes og misunne meg min tidløse og mer selvstendige stil.

Jeg kan heller ikke fordra disse cruise-gullsmykkene Pia Haraldsen absolutt skal ha oss til å gå med (for å ikke snakke om skjerfene med dyremønstre, herlighet). Forøvrig, hvorfor føler hun hele tiden at hun må belære oss andre om moter, når noen åpenbart burde ha tatt ansvar og tvangsplassert henne i bli-ny-stolen?

Jeg er opptatt av mote, men jeg prøver å beholde min egen stil, og heller oppdatere små ting som passer inn i stilen min. Noen ganger blir jeg irritert når moten går veldig i retning av ting jeg liker, siden jeg da ikke blir den eneste som går med dem. Fordelen er at utvalget i butikkene blir større. F.eks. elsker jeg kjoler til hverdags, noe jeg vanligvis syns er vanskelig å få tak i. Nå øyner jeg imdlertid nytt håp, i det jeg leser overalt hvor in det er med sommerkjoler.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det virkelig kommet tilbake, dette med leopardtights, stor genser og bredt belte utenpå?

Trodde et øyeblikk at det var et bilde fra 80-tallet av tanta mi midt i rullen med biler av Pia :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg syns denimskjorts må være det teiteste motetipset for denne sesongen. Ikke for dét, det er sikkert å finne på mange motevisninger. Liker det bare ikke. Fordelen med å mislike motediller, er at jeg selv kan føle meg ekstra fin i min egen stil. Og jeg gleder meg allerede til jeg skal sitte og se på sommerbilder 10 år fra nå, hvor jeg kan peke og le, mens de andre kan gremmes og misunne meg min tidløse og mer selvstendige stil.

Jeg kan heller ikke fordra disse cruise-gullsmykkene Pia Haraldsen absolutt skal ha oss til å gå med (for å ikke snakke om skjerfene med dyremønstre, herlighet). Forøvrig, hvorfor føler hun hele tiden at hun må belære oss andre om moter, når noen åpenbart burde ha tatt ansvar og tvangsplassert henne i bli-ny-stolen?

Jeg er opptatt av mote, men jeg prøver å beholde min egen stil, og heller oppdatere små ting som passer inn i stilen min. Noen ganger blir jeg irritert når moten går veldig i retning av ting jeg liker, siden jeg da ikke blir den eneste som går med dem. Fordelen er at utvalget i butikkene blir større. F.eks. elsker jeg kjoler til hverdags, noe jeg vanligvis syns er vanskelig å få tak i. Nå øyner jeg imdlertid nytt håp, i det jeg leser overalt hvor in det er med sommerkjoler.

Velkommen igjen.

Gjest gjest1
Skrevet

Er ikke seilerstil in også? Altså striper osv...

Hvitt er et must

Hæler, enten skyhøye eller lave sko

Cityshorts

Store vesker

Dette er det jeg har fått med meg.

Gjest gjest1
Skrevet

Polkadots. (store femtitallsprikker)

Kjoler. Gjerne hvite.

Cityshorts.

Gjest gjest1
Skrevet

Og belter rundt midjen. Gjerne brede belter.

Gjest Vinga
Skrevet

Smale solbriller er det aller siste i Hollywood. (Nå er det med andre ord bare å kaste alle de digre solbrillene man kjøpte for en uke eller to siden :ler: )

Gjest Gjest
Skrevet
Smale solbriller er det aller siste i Hollywood. (Nå er det med andre ord bare å kaste alle de digre solbrillene man kjøpte for en uke eller to siden  :ler: )

Ouh! Da vet jeg mange som er glad for at de har flekt ut 2000+kr for svære diorbriller. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Veldig glad for at mine solbriller er av normal størrelse, altså at jeg ikke kjøpte gigantiske. Jeg kan ikke kjøpe nye solbriller hvert år liksom... min var dyre også da, men er veldig glad i de :)

Skrevet

Eg eeeelskar mine stooore solbriller :) Håpar dei aldri går av moten :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...