Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg er litt overrasket over at så få snakker varmt om Chanels sin flotte make-up? Er det så få av oss som bruker noe fra dette merket?

Milla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

chanel selger utvilsomt flott make up men den er ganske dyr! og i norge er det vel bare i de større byene de selger det. der i norge jeg kommer fra er det ingen som har det :x har ihvertfall funnet én butikk her nede som har det, jeg prøvde et par av de testerne de har der og øyeblikkelig kom en ekspeditrise og stilte seg ved siden av meg for å passe på... :roll:

Skrevet

jeg elsker chanel.. Bare merkets design er helt fantastisk!

De har en foundation som er perfekt, kommer ikke på navet men også skyggene for ikke å snakke om les perles (heter det ikke det tro)

Skrevet

Jeg bruker kun Chanel og Christian Dior sin makeup. Har også Chanel sine makeup koster/pensler. De er veldig bra synes jeg.

For det er minst like viktig å ha gode koster og pensler til påføring av sminken. :D

-x

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Min hjemby Kongsberg selger Chanel make-up så det finnes ikke bare i de store byene. Selv kjøper jeg Chanel på Steen&Strøm i Kongengsgt.

Øyeskygger, løst pudder, mascara og leppestift er det jeg kjøper av Chanel. Blir aldri påpasset av parfymedamer heller.

Milla

Skrevet
Blir aldri påpasset av parfymedamer heller.

Milla

da er du heldig :) men det skjer meg oftere i norge. her nede skjedde det jo kun én gang... jeg liker veldig godt underlagskremen fra maxfactor; facefinity. den gir jeg ca 100 kr for. har sett at den koster 120 i norge.... så sminke er en av de få tingene som ikke er noe særlig billigere her! men jeg har hørt gode ting om chanels underlagskremer, hva tror du de koster? og hvilket merke bruker du som er sminkeekspert? :wink:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
men jeg har hørt gode ting om chanels underlagskremer, hva tror du de koster? og hvilket merke bruker du som er sminkeekspert?  :wink:

Underlagskremene fra Chanel ligger på ca. 3-400 kroner i Norge. Når det gjelder make up bruker jeg ikke mye foundation for jeg har såpass god hud (renser og pleier huden riktig) men Chanel sitt gjennomsiktige pudder bruker jeg, øyeskygger og mascara også fra Chanel. Børster og pensler fra Bobbi Brown. Ellers bruker jeg litt make-up fra Yves Saint Laurent (YSL) og Dior.

Har ikke sans for billig sminke fordi den holder dårlig og er ikke lett å få jevn og pen. Make-up skal være noe diskret og vakkert.

Milla

Skrevet

Jeg elsker produktene fra Chanel! Er bl.a. fast bruker av Double perfection fluide, den er helt suveren bra!

Skrevet

Jeg foretrekker også de mer eksklusive merkene, men opplever ikke at de er spesielt dyre over tid, da de er svært drøye.

Bruker Chanel's "Double Perfection Fluide" (liten flakong men akk så drøy), Dior's fargepalett i 5 brun/beigenyanser (varer i 2 år for meg) og YSL's mascara; false lashes (den er udrøy!) og rouge fra Lancôme.

Alt i alt tror jeg ikke jeg bruker mer penger på make-up enn hvis jeg valgte et rimelig merke. Trenger ikke freshe meg opp så ofte i løpet av dagen, god make-up sitter bra til man fjerner den om kvelden.

Har ikke erfaring med Shiseido's produkter, men har hørt de skal være bra. Noen som vil dele noen erfaringer?

Lisa-Beth

:D

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg elsker også Chanel, har to øyenskyggesett derfra bl.a. Men liker også veldig godt øyenskyggen min fra Versace. Har så mye forskjellig at jeg ikke klarer å bruke opp alt :D

Men har sluttet å kjøpe fancy farger i dyre merker, når det gjelder knallfarger, så investerer jeg heller i billige merker.

Men det som er så spesielt med øyenskyggene med Chanel er den fantastiske glansen i fargene, de gir et skimmer som jeg ikke har sett hos andre merker. I tillegg er de superdrøye og sitter godt!

Skrevet

Å joda, jeg er en Chanel-elsker! Bruker mange av produktene både i jobbsammenheng og privat. En venninne av meg som jeg gikk på make-up skole med er fast ansatt i Chanel, så det drysser litt på meg kan man si :sjarmor:

Og det har jeg jo ikke imot, nei!

Skrevet

Jeg er Chanel-frik! Tror jeg har Chanelprodukter for nesten åtte tusen kroner (kjøpte ikke alt på en gang da...). De har øyenskygger i de mest fantastiske farger, og holdbarheten er kjempebra. Hva skulle jeg vel gjort uten Chanel? :o

Skrevet

Jeg bruker paryme fra chanel - the best there is. :blunke:

Gjest NastyNice
Skrevet

Jeg er også stor fan av Chanel. Har bl.a. mascara, pudder, rouge og øyenskygge men foundation fra Chanel ble jeg ikke så fornøyd med. Kjøpte en flaske for ett par år siden og den luktet ikke så godt. Siden da har jeg ikke brukt foundation fra Chanel. Men øyenskygge er de super på!!! :D

En ting har jeg også lært meg etter mye kjøp fra parfymeri, ikke alle merker er bra på alt. Det beste er å spørre parfymeri etter de spesielle tingene man er ute etter. De har vel prøvet og feilet, så vi kan se på dem som produkttesterne våre. Da jeg kjøpte Chanel foundationen, prøvde damen bak disken å få meg til å kjøpe noe helt annet merke (husker ikke hva). Tror hun visste at dette ikke passet hudtypen min. Min jeg var jo fast bestemt jeg. og kastet bort 370,- spenn. :cry:

Skrevet

Jeg er og Chanel fan. Elsker leppestiftene bl.a :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke meningen å være blærete, men etter å ha lest svarene klarer jeg ikke å la være å svare, jeg også ;)

Joda, Chanel er bra, men også oppskrytt. Jeg har også Chanel make-up for et enormt beløp, mange ganger større enn det som var nevnt (har vært i bransjen i mange år, "frynsegoder"). Men det er dessverre slik at Norge er så akterutseilt internasjonalt at vi rett og slett ikke ennå har fått de VIRKELIG gode merkene hit. Chanel er, tiltross for sitt forholdvis gode rykte, i mange kretser sett på som et noe "satt" merke.

Heldigvis har Stila kommet, men andre MEGET gode merker hadde vært velkomne, selv om de kan kjøpes i utlandet, som f.eks. Bobbi Brown, Shu Uemura, NARS, M.A.C., etc. Dette er virkelig MAKE-UP og ikke en uendelig lang rekke med "looker". Fra mitt ståsted kan jeg si at jeg synes skyggene er av god kvalitet, men fargekombinasjonene er, med unntak av noen eksepsjonelt gode kombinasjoner, ganske vanskelige når man går utenfor sesong-lookens domene.

Skrevet

Bruker Chanel's Allure som parfyme og klarer ikke å løsrive meg fra den. YSL leppestift og Lancome Mascara. Er kjempefornøyd med dette. :D

Skrevet

Jeg bruker mest YSL, Kanebo og noe M.A.C. Er godt fornøyd med "mine" merker og de fargekombinasjonene jeg har derfra. Føler derfor ikke noe særlig behov for å eksprimentere med andre merker (selv om andre måtte mene at det er bedre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...