Gjest Bodillen Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 I og med at utvalget i "sære BH-størrelser" er så vanvittig dårlig i vanlige butikker, tenkte jeg at det kan være en ide å forsøke seg på netthandel. Har vært inne på både H&M, Ellos og Jsefssons sine nettsider, men de har bare de vanligste størrelsene. Noen som har link til bra nettside for BH-shopping??
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Jeg har handlet fra www.bravissimo.com. Ok utvalg og grei leveringstid, tror jeg fikk varene innen en drøy uke.
Gjest Bodillen Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Jeg har handlet fra www.bravissimo.com. Ok utvalg og grei leveringstid, tror jeg fikk varene innen en drøy uke. ← Men hvordan fant du ut av størrelsene...??
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Jeg vet størrelsen min, så jeg bestilte den størrelsen jeg bruker til vanlig.
Gjest Bodillen Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Jeg vet størrelsen min, så jeg bestilte den størrelsen jeg bruker til vanlig. ← Ja, jeg skjønner, men de størrelsene som står der er jo ikke de samme som brukes på BH'er i Norge? Det står jo bare f.eks 30DD, 36J osv. Aner ikke hva det står for, jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Hm, trodde bravissimo hadde en oversikt, men fant ikke nå. Jeg tror at cupstr. skal være den samme ihvertfall. Og 38 tilsvarer 85, så da er 36=80, 34= 75 etc.
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Du kan også prøve www.figleaves.com. Jeg har ikke handlet derfra ennå, men de har et godt utvalg i mange prisklasser! Ulempen er at det er vanskelig å bestemme seg, og jeg er usikker på kvaliteten ihvertfall på de billigste merkene.
Gjest Elfrida Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 http://brastop.com Litt sånn restevarehus for kvalitetsbh'er. Kjempebillig, og bra merker, men utvalget varierer litt. Det tar ca to uker før varene kommer. De skriver på adressen for hånd og krysser av for gave slik at det ikke blir stoppet i tollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå