Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #1 Del Skrevet 17. mars 2002 Vi har en datter på 3år og en sønn på 1 1/2 år, de skal være brudepike og svenn.Min forlover skal leie dem. Men skal de gå foran eller bak? Tina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 18. mars 2002 #2 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg ville trodd foran. Men når jeg tenker meg om, gikk ikke lille Marius BAK MM og Håkon da de giftet seg? I utlandet har jeg sett at de har brudepiker (og svenner) som går foran og strør roseblader foran brudeparet. Kanskje det er valgfritt? Beklager dette var ikke til mye hjelp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 18. mars 2002 #3 Del Skrevet 18. mars 2002 Sønnen min skal være brudesvenn for oss, og han skal i hvert fall gå foran. Er det ikke det som er vanlig da? Sånn har det vært i alle bryllup jeg har vært i i hvert fall...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 18. mars 2002 #4 Del Skrevet 18. mars 2002 Vår brudepike skal gå foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 18. mars 2002 #5 Del Skrevet 18. mars 2002 Brudepikene skal gå foran inn, og bak ut. Sånn tror jeg det er, og sånn skal vi gjøre det. I USA er det ikke brudepikene som strør blomster, men Flower-girls. Amerikanske Brides-maids er voksne venninner e.l. Litt annerledes enn her, altså.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst Skrevet 18. mars 2002 #6 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg lurer på om våre skal gå bak. De er såpass små 6, 4 og 2 år, pluss at de er ganske sjenerte. Det blir lettere for de å gå bak tror jeg. Mindre sjanse for at de skal slå seg vrang og nekte da de ser alle menneskene. Jeg lurer på en ting, hvis roseblader blir strødd på kirkegulvet vil ikke det skape problemer for kjolen, spesielt hvis man har slep, noe jeg skal ha. Ser for meg at det blir mange blader som samler seg under kjolen og dras oppover. Ikke lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå