*anne Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Hei! Lurer på om noen har noen gode erfaringer med fremkalling av digitale bilder på internett? Og isåfall hvor fremkalte du? Det er jo et hav av alternativer der ute, og tenkte bare å høre her, før jeg begynner å pløye meg igjennom jungelen..
Sunbird Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Jeg har tidligere brukt eurofoto og vært veldig fornøyd med dem. Fine klare bilder og rask og grei levering. Sist nå så prøvde jeg fotoknudsen. Ikke noe å utsette på kvaliteten der heller. Prøvde dem fordi de var billigere enn eurofoto akkurat nå. Det eneste jeg ikke likte med fotoknudsenvar programmet for å overføre bildene. ( tror det var java- liker ikkedet,går så tregt) Men ellers ikke noe negativt å si. Alial
Ellisiv Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Veldig fornøyd med Foto Knudsen! Fikk bildene utrulig raskt også.
Blueberry Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Anbefaler eurofoto.no Veldig rask levering!!!
Gjest Binna Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 (endret) Eurofoto vil jeg anbefale. Dessuten har det blitt anbefalt av tv2 hjelper deg flere ganger på rad.. Jeg har bestilt derfra tre ganger og det tok to dager med posten. Endret 28. april 2006 av Binna
afr0dite Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Jeg er veldig fornøyd med japanphoto! Veldig enkel og grei og bruke, og man kan velge om man vil hente bildene i butikk, eller få de tilsendt i posten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå