Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har bestilt Breast Gain plus fra USA. Da den kom til Norge ble den sjekket i toll og returnerte pakken . Jeg ble fortalt at det inneholder et legemiddel, og slike ting skal ikke importeres uten tillatelse. Mange har prøvd den i Norge. Hvordan har de fått tak i det?

Jeg vet ikke om jeg får pengene mine tilbake . Har sendt mail til de og venter på svar.

Har noen opplevd dette før?

Går det an å få bestilt den her i Norge og hvor?

Takker på forhånd for svar.

Endret av ZINA
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har sett på rett middel, men det ser ut til at det inneholder L-Tyrosine og urter? Jeg har ikke gått gjennom alle urtene om de og kan ha påvirket, men L-Tyrosine er jeg nesten sikker på blir betraktet som et legemiddel. Så det er ikke så rart at du ikke fikk det fra USA, slikt kan kun importeres fra EØS området eller i enkelte tilfeller når du reiser.

http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/akt...g=1&ban=1&id=94 her er en oversikt over litt forskjellig regelverk.

Men en ting, om jeg ser på rett middel så inneholder dette preparatet dong quai, og det er en urt som er kjent for å påvirke hormonbalansen. Antar det er årsaken til at det KAN virke, men les deg grundig opp på hva det er du putter i deg før du eventuelt gjør et nytt forsøk. Ting er ikke automatisk ufarlig selv om det er naturpreparater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...