marsy Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Jeg har skikkelig lite peiling på blomster, så her trenger jeg litt hjelp. Finnes det noen fine blomster som er oransje (mørk gul/"gull"), og som kan brukes i borddekorasjoner osv? Setter veldig stor pris på tips, linker og ikke minst bilder
*Emma* Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 (endret) Det finnes orange calla liljer ihvertfall - de er jo lekre... Orange calla Ellers har du jo mindre "eksklusive" blomster som: Ringblomst Gerbera Endret 28. april 2006 av *Emma*
Brudeberta70 Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Jeg synes oransje Gerbera er utrolig stilig! Og det blir sikkert fin i en blomsterdekorasjon!
Floja Felíz Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Enig! Jeg har oransje gerbera i stuen nå, og de er helt fantastiske! Holder leeenge også.
marsy Skrevet 28. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2006 Det finnes orange calla liljer ihvertfall - de er jo lekre... Orange calla Ellers har du jo mindre "eksklusive" blomster som: Ringblomst Gerbera ← oi, oransje calla, det visste jeg ikke. De hadde passet veldig fint
marsy Skrevet 28. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2006 også fant jeg matchende invitasjoner! Invitasjoner med oransje calla nå følte jeg meg skikkelig bridezilla!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Jeg hadde brudebukett med rødoransje calla-liljer og sånne roser som er gule, men med rødt ytterst på kronbladene. Syntes det ble veldig fint.
Floja Felíz Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 også fant jeg matchende invitasjoner! Invitasjoner med oransje calla nå følte jeg meg skikkelig bridezilla! ← Hihihi! Stilig!!
Lykketrollet Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 Invitasjonene var absolutt nydelige! Bare husk å forhøre deg med blomsterforetningen om hvor lang tid de trenger hvis de evnt må bestille orange calla. Det blir sikkert utrolig stilig og friskt!! Lykke til!
Mies Skrevet 28. april 2006 #10 Skrevet 28. april 2006 Ranunkler finnes i omntrent alle rød-rosa-orange-gule-hvite toner eksempel De er veldig godt egnet til pynt og bukett. Roser finnes jo også i ulike orange toner Fresia kommer i mange farger og litt ulike fasonger (og den lukter jo tilogmed deilig)eksempel minigerbra er også et lurt valg (samme som gerbra, bare mindre) Orkide kommer også i alle farger og fasong. også orange eksempel Ellers så anbefaler jeg deg å spørre i en god blomsterbutikk jeg, og få de til å vise eksempler, det er mye å velge i )
tass2406 Skrevet 28. april 2006 #11 Skrevet 28. april 2006 Må bare spytte inn at vi hadde slike invitasjoner og så hadde jeg orange callaer i buketten. Hadde septemberbryllup så det passet godt..... Pyntet i kirka med ringblomster, og kvister/blader av rogn....
marsy Skrevet 28. april 2006 Forfatter #12 Skrevet 28. april 2006 Invitasjonene var absolutt nydelige! Bare husk å forhøre deg med blomsterforetningen om hvor lang tid de trenger hvis de evnt må bestille orange calla. Det blir sikkert utrolig stilig og friskt!! Lykke til! ← Jeg skal høre med blomsterdekoratøren, hun har sikkert mange gode ideer. Vet ikke om fargen passer til kjolen min, men gommen ville så veldig gjerne ha oransje blomster, så da må jeg vel føye meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå