Hellemor Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Jeg har lyst til å prøve et av alternativene for å bli kvitt litt ekstra på mage, rumpe og lår samt litt lymfødem i det ene benet. Har ingen erfaring med hverken Ultratone (Microderm) eller Bailine. Er det noen som kjenner til dette? Tips mottas med takk!! Hellemor
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 I Se&Hør Weekend er det en reklame for Ultratone. Er utrolig fristet til å prøve det, men vet ikke om jeg vil kaste bort penger på det i tilfelle det ikke funker.
Gjest Cristoph Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 stol i hvertfall på det når det står i se og hør. I Se&Hør Weekend er det en reklame for Ultratone. Er utrolig fristet til å prøve det, men vet ikke om jeg vil kaste bort penger på det i tilfelle det ikke funker. ← til den som startet innlegget. det som skjer når du får puttet på deg massevis av elektroder er at disse gjør det slik at "du tar" 1000 sit-ups som da selvfølgelig gjør at du vil minske noen centimeter. men når du er ferdig med denne behandlingen så vil kroppen falle tilbake på sitt gamle jeg og du har ikke nubbe-sjangs til å klare å gjennomføre 1000 sit-ups, knebøy eller hva det nå måtte være til vanlig. du gjør deg selv med andre ord en bjørnetjeneste.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Står også en artikkel om ulike slankemetoder i ukens KK, der er Ultratone omtalt. Fristende. Testpersonen hadde gått ned 2 kg på 2 uker, samt 17 cm i omkrets til sammen på kroppen
Gjest marthepia Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Bailine fungerer utmerket på meg. Jeg strammer inn over mage, rumpe og lår. Tilsammen har jeg gått inn ca 52 cm (tror jeg det var.) Til nå har jeg hatt kanskje 15-20 behandlinger.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Til nå har jeg hatt kanskje 15-20 behandlinger. Er ikke det veldi dyrt? Hvis det har bra effekt så er det kanskje verdt det.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Ultratone koster ca. 300 kr hver gang, det anbefales ca. 10 behandlinger, i tillegg til en slik lymfedreansje behandling. Forstod det slik at man helst skal ta behandlingen over kort tid, to uker eller noe..
Gjest marthepia Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 Er ikke det veldi dyrt? Hvis det har bra effekt så er det kanskje verdt det. ← Ja, det dyrt. Men det er nesten verdt det. Iallfall når man ser resultatet! Jeg har fått hørt det av familie og venner at jeg ser tynnere ut og at det vises veldig på magen og lårene mine. Jeg merker jo forskjellen selv også, spesielt på buksene min. Dongribuksene er for store, de sitter rett og slett ikke på meg. Å det er jo en bra ting egentlig Der jeg bor koster det: første 10 beh: 3000kr neste 10 beh: 1900kr Neste 10 beh: 1700kr Men det er endel gratistimer inni der igjen. Jeg har fått gratistimer pga: 1. time er gratis (prøvetime), betalte alt på en gang på på de 10 første beh. og jeg har anbefalt det til en venninne som har begynt. Eller det var svigermor Det funker! Funker det ikke på deg så får man pengene tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Jeg skjønner at slike ting virker fristende, men hadde det ikke vært bedre å bruke alle de pengene på f.eks. treningsstudio, gode sko og kult treningstøy? Da fikk man jo trent hele kroppen, hjerte, lunger og alle de viktige muskelgruppene. På den måten kan man minimere risikoen for hjerte- og lungesykdommer og for belastningsskader, i tillegg til å få en stram og sprek kropp. Men da kreves jo selvfølgelig litt innsats
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 Jeg trener tre ganger i uken, og har et sunt kosthold, men kan likevel tenke meg å stramme opp med hjelp av en slik muskelstimulator, spesielt med tanke på cellulitter. Skjønner godt at mange, som av ulike grunner ikke kan trene, og kanskje ikke kan trene så intensivt at det gir resultater, vil velge en slik metode.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #11 Skrevet 7. mai 2006 Men funker det på cellulitter da tro? Hmmmm.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå