Gå til innhold

jeg har tatt 2 sobril og 1 imovane

Anbefalte innlegg

Gjest Bite me
Skrevet

herregud hva skal til liksom? jeg tror jeg tar min 3 sobril nå og virker ikke den så døgner jeg. :sur::frustrert::grine:

:tristbla::tristbla::tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hvor lenge har du gått på Sobril?

Det utvikles vanligvis toleranse for den sedative komponenten etter 1-2 uker.

Står det i Felleskatalogen...

Skrevet

Vær så snill å ikke ta flere tabletter i natt. Har du en bok eller et blad, så kan du legge deg å lese i det. Kanskje sovner du til slutt - ellers så får iallefall kroppen din litt hvile. Prøv så godt du kan å tenke positive tanker.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Les en utrolig kjedelig bok. Jeg sitter og gjør det nå. Skal komme meg igjennom det, men holder på å sovne :sove:

Gjest Bite me
Skrevet (endret)

nå er det PÅ den igjen. herregud jeg blir så lei. jeg skal opp tidlig å være BARNEVAKT i morgen også. jeg MÅ sove før klokka er 12!!!!!!!

grrrrrrrrrrrr!!!! :frustrert: det hjelper ikke med bøker jeg hater bøker men takk for hjelpen!!!!

Endret av vimse
Skrevet
:klem: Hvil deg iallfall. Mye bedre enn ingenting, og kanskje lettere å sovne også med den innstillingen at du bare skal ligge og hvile? Sett på fin musikk og ligg og lytt imens du ligger i en behagelig stilling under dyna...
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Tell sauer! Det funker! :hoho:

(Jeg har søvnproblemer selv, jeg vet hvordan det er.. Ligger som regel våken i timesvis hver natt, men etter å ha prøvd det meste så har jeg faktisk, litt på tull, prøvd å telle sauer noen ganger, og det er så kjedelig at man sovner innimellom.. :ler:)

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Har samme problem som deg. Men det er nå en gang sånn at man får vanskeligheter med å sove 1-2 påfølgende netter etter siste imovane. Sobril er jo ikke sovemedisin i seg selv, og det er lett å bli vant til det.

Ikke ta flere piller. Det er ikke lurt. Da blir du helt uggen i morgen og totalt ubrukelig som menneske. Du får lukke øynene og legge deg under dyna og vente, så sovner du til slutt. Og prøv å ikke tenke på at du må sove, for da går det ikke.

Ellers anbefaler jeg deg å spørre legen om noe annet å sove på, hvis det er et problem for deg.

Lykke til, og god natt!

Endret av vimse
Gjest Bite me
Skrevet

tusen takk Polluela jeg skal prøve å gjøre som du sier kanskje jeg skal leie en stemme-bok på BIBLIOTEKET som sier sov nå soooov du GÅR INN i en dyp søv det kunne ha vært noe. herregud. takk for tipset jeg skal virkelig prøve!!!!! :klem::frustrert:

Gjest Bite me
Skrevet (endret)

hope og missa. jeg skal prøve å telle sauser jeg har prøvd det oxo men det er kjedelig ja :hoho: :hoho: men jeg skal gjøre ALT I KVELD for jeg må OPP tidlig i morgen. herregud......!!!! :ironi:

Endret av vimse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Eller det jeg pleier å gjøre noen ganger er å (ja, det høres sikkert like teit ut som å telle sauer) lukke øynene og se for meg at jeg er et eller annet sted. Går langs en gate et sted jeg kjenner til og prøve å se for meg detaljene. Liksom tvinge meg selv til å drømme et eller annet mens jeg fortsatt er våken :ler: Ja, teit forklart, vet det.. Men det funker noen ganger!

Skrevet

Tråden er ryddet.

Vedvarende søvnmangel og behandling med medikamenter, er det best å ta opp med behandlende lege.

vimse

-mod-

Skrevet

En av de bedre måtene å få sove på hvis man er lider av kronisk søvnløshet er å godta at du ikke får sove og stå opp igjen. Det er ofte ingen hensikt i å ligge våken i sengen å stresse med at du ikke får sove. hvis du står opp igjen og f.eks ser noe kejdelig på og bare venter til du er trøtt nok, kan det hende at søvnen vil bedre seg.

Det kan jo godt også være at du har brukt for mye sovemedisin, at du får motsatt effekt av de. Hvis du vet at du er svært sensitiv overfor medisiner kan du jo prøve med en fjerde del av en imovane eller sobril.

Gjest Skorpio
Skrevet

Hei på dere, kjære kvinner.

Kom tilfeldigvis borti denne sida da jeg søkte informasjon om styrken på Imovane. Joda, i perioder med mye stress er også jeg nødt til å ty til Imovane for å få til å sovne. MEN, tro det eller ei - dette er KUN i de periodene det er litt vanskelig å få til noe greit sexliv. Når forholdene ligger til rette for det, er det ingenting som er mere effektivt enn god gammeldags sex, med partner eller på egenhånd, for å få til å sove.

Har man muligheten, bør man prøve dette FØR man tyr til medisiner. Livet er jo fullt opp av utfordringer og motgang, men sex er både sunt og gratis (for de fleste, i hvert fall)

Lykke til med søvnløsheten - sex er gøy.

Skorpio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...