Gjest Dawna Skrevet 30. november 2002 #1 Del Skrevet 30. november 2002 Kjære lesere av KG. Jeg er kvinne. Jente, om dere vil. Eller dame. Det finnes mange av dere her inne, det vet jeg. Dere er alle forskjellige, har forskjellige erfaringer, forskjellige kropper, forskjellige lyster. Det er greit, det er sånn det skal være. Til neste spørsmål: Er dere fornøyd med dere selv og kroppen deres? Synes du at DU er verdt å begjære? Ikke trekk inn hva andre har sagt nå, eller hva en eventuell kjæreste synes. Jeg vil høre DIN mening om deg selv. Har dere noengang blitt begjært av en mann? Virkelig blitt begjært? Brennende, intenst, sykt intenst? Det er svimlende. Er det noen av dere som har den egenskapen at når dere entrer et rom fylt med menn så mister samtlige hodet, og bare sitter og stirrer med halvåpen munn og bulende bukser? Er noen av dere det alle menn vil kalle "en kvinne med stor K"? Jeg vet jeg har lest dette her inne før et sted, men jeg vil gjerne skrive det med mine egne ord (for det er også mine tanker.): I et forhold så holder det ikke for meg å bli likt, det holder ikke å bare bli avholdt. Jeg vil begjæres. Jeg vil at han skal miste konsentrasjonen når tankene streifer innom meg, jeg vil at når han tenker på sex så tenker han på meg i samme tankeimpuls. Et overdimensjonert, urealistisk og umodent mål, vil nok mange si. Ja, kanskje det er det. Men like fullt vil jeg føle begjæret. Jeg vil brenne, jeg vil at han skal brenne. Hvor mange tar ikke til takke med det lunkne, middelmådige i et seksuelt forhold? Altfor mange. Sex er en så stor del av oss alle. Hvorfor undertrykke det? Dem av dere som opplever seg selv som en kvinne med stor K, jeg spør dere: Hva gjør du og tenker du for å fortsatt være en Kvinne? Sexlivet vårt er nøyaktig hva vi selv gjør det til. Dawna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 30. november 2002 #2 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg har blitt og blir begjært mange ganger for utseende og kropp. Det føles vel og bra, men er for meg ikke nok i seg selv. Vil mye heller at noen skal like meg for den jeg er, enn for hvordan jeg ser ut. Jeg syns hele meg er verdt å begjære - både utseendemessig og hvem jeg er. Min drømmemann skal tenke på meg hver gang han tenker på sex, men han skal også tenke på meg og hva jeg mener og tror når han leser nyhetene, er usikker på hvilket parti han skal stemme eller har fått et problem å løse på jobben. Et godt utseende er ikke nødvendigvis kun en fordel - det kan også være en ulempe i og med at det kan være vanskelig å se hvem som begjærer den du er eller bare hvordan du ser ut. Slutter meg til Ole Brum - "Ja takk, begge deler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kommentar Skrevet 30. november 2002 #3 Del Skrevet 30. november 2002 At en hel verden av menn begjærer en er vel forholdsvis uinterressant, men jeg synes, mener og føler at mannen jeg forplikter meg til, han må begjære meg. Hud, hår, personlighet og hele pakka. Og ha en vilje til å godta at vi er uenige. Begjære meg allikavel. For at parforholdet skal vare er det viktig for meg at begjæret er der. Hva jeg har tenkt å gjøre? jeg har tenkt å fortsette å være meg, og ikke minst, jeg har tenkt å fortsette å begjære ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 30. november 2002 #4 Del Skrevet 30. november 2002 Forstår ikke helt hva du vil fram til her, Dawna: Er det noen av dere som har den egenskapen at når dere entrer et rom fylt med menn så mister samtlige hodet, og bare sitter og stirrer med halvåpen munn og bulende bukser? Er noen av dere det alle menn vil kalle "en kvinne med stor K"? Tror ikke det er så mange som glir inn i ovennevnte beskrivelse. Og om så noen tror de passer inn, så er det ikke særlig flatterende å si det høyt. En kvinne, eller for den saks skyld en mann som er SÅ bevisst sin egen tiltrekking er i mine og de fleste andres øyne ikke særlig sexy. I mine øyne er det å være sexy det samme som sjarm og utstråling - kan som oftest ses hos mennesker som ikke er klar over hvor tiltrekkende de faktisk er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello Kitty Skrevet 30. november 2002 #5 Del Skrevet 30. november 2002 Må si meg enig med deg, Bridget! Har selv vært begjært for kropp og utseende, men det er ikke nok. For endel år tilbake tok jeg til takke med det et par ganger, men aldri mer - ettersom jeg har blitt litt eldre har jeg innsett at hele meg er verdt å begjære, både kropp og sjel. Er fornøyd med utseendet mitt i tillegg til resten av meg, og det er klart det synes! Ikke at jeg tror jeg er så jævlig sexy, men jeg er kvinne til fingertuppene og er trygg på meg selv. Egentlig bryr jeg meg ikke om hva menn synes, jeg er fornøyd med den jeg er. Men så møtte jeg mannen med stor M...og nå opplever jeg et intenst begjær. Aldri vært borti maken. Han begjærer hele meg, forguder meg med alle mine feil og mangler (har nok noen, ja :D ) Han synes at kroppen min er fantastisk, og jeg må si at jeg aldri har følt meg så sexy med en mann som jeg gjør med han. Jeg behøver bare sende han et blikk, trenger ikke si jeg har lyst på han engang. Sexlivet vårt er alt jeg noengang har drømt om, men ikke trodde var mulig. Begjæret mitt for han er enormt, tenker aldri på andre menn når det gjelder sex,behøver bare tenke litt på han så er jeg igang......Og jeg vet han elsker hele meg, og det er jo heller ikke noe turn-off akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #6 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg er fornøyd med kroppen min, men den er selvsagt ikke perfekt. Jeg vet hva som skal til for å bli tilfredsstilt. Jeg har alltid tidligere blitt begjært av mine menn. Virkelig blitt begjært. Brennende og intenst. Dessverre er det ikke slikt i mitt nåværende forhold og det er trist. Jeg har opplevd å ha hatt den den egenskapen at når dere entrer et rom fylt med menn så mister samtlige hodet, og bare sitter og stirrer med halvåpen munn og bulende bukser. Men jeg ser det ikke selv. Jeg har bare blitt fortalt det. Når det gjelder kvinnen med stor K, så tror jeg den avhenger av så mye mer enn bare det å være sexy eller seksuell. Jeg tror det har med å utstråling av styrke, selvtillit og trygghet blant annet. Et brødhode som har en flott kropp og er sexy vil nok aldri oppfattes som kvinnen med stor K. Våre mannlige venner bør nok tillegges en smule mer integritet enn som så. I tillegg så tror jeg at en evne til å gi mannen frihet for noen vil være et viktig bidrag for å få tittelen kvinnen med stor K. Som dere skjønner så tror jeg dette er sammensatt og har med mange flere faktorer å gjøre enn kropp og seksuell tiltrekning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille tulle Skrevet 2. desember 2002 #7 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg er også fornøyd med meg selv. Jeg har blitt begjært av menn, og det er såklart fantasisk. Det gir god selvtillit. Men, mitt ønske er å å selv begjære! Jeg skulle ønske jeg møtte en mann som virkelig fikk meg til å tenne, bare ved å se på meg, være nær meg osv. Jeg opplever ikke det. Så selvsagt er det godt å bli begjært, men å gjengjelde det er like viktig. Dette betyr ikke at jeg ikke liker sex eller ikke blir kåt, men dette er mest ved direkte fysisk stimulering. Jeg skulle ønske noen kunne tenne meg psykisk! lille tulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mercedes Skrevet 3. desember 2002 #8 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg er også fornøyd med meg selv. Jeg har blitt begjært av menn, og det er såklart fantasisk. Det gir god selvtillit. Men, mitt ønske er å å selv begjære! Jeg skulle ønske jeg møtte en mann som virkelig fikk meg til å tenne, bare ved å se på meg, være nær meg osv. Jeg opplever ikke det. Så selvsagt er det godt å bli begjært, men å gjengjelde det er like viktig. Dette betyr ikke at jeg ikke liker sex eller ikke blir kåt, men dette er mest ved direkte fysisk stimulering. Jeg skulle ønske noen kunne tenne meg psykisk! lille tulle Jeg er bare så enig! Jeg tenner kun på menn jeg har respekt for...gigolos blir jeg kvalm av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 4. desember 2002 #9 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvordan finne noen som man både begjærer og blir begjært av? Jeg synes det alltid blir enten eller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå