Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Er det noen som har noen spesielle egg å anbefale? Legg gjerne ut informasjon om den/de også. Jeg stiller det samme spørsmålet når det gjelder massasjeoljen.
tåkedott Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1528 garantert det beste leketøyet jeg noen gang har hatt!!! også det eneste som kan gi meg orgasme... dette er helt fantastisk!! den første jeg hadde ble til slutt "brukt opp" (ble brukt MYE), jeg fikk omtrent abstinens, og måtte løpe å kjøpe meg et nytt... x-kjæresten min likte det også svært godt, siden egget er så lite kan man også ha det inne i skjeden under samleie, noe som fikk x`n stønne høyt av nytelse... massasjeolje: http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=815 denne syns jeg er veldig god. og har brukt den mye! har en massasjeolje av annet merke, som lukter vanilje, den blir brukt ganske sjelden, den har en meget fin konsistens og er god å bruke, men vaniljelukten kan bli litt intens... *hvelv meg på et fat, voilà, vaniljepudding* men, for din egen skyld, hold deg LAAAANGT unna massasjeoljer/glidemiddel med lukt og smak... fyttirakker`n!! prøvde en med jordbær engang... Etter 2 minutter måtte jeg gå i dusjen, lukta var ekstremt sterk og motbydelig! den luktet en blanding mellom jordbær-wonderbaum og jordbær-kondomer... og den smakte som den luktet... den var også vanskelig å bli kvitt... jeg vasket, skrubbet mange ganger! men luktet likevell jordbær-kondomer i ei uke... blir fortsatt kvalm ved tanken... flere massasjeoljer kan også brukes som glidemiddel, men om du skal bruke den som glidemiddel, må du huske at massasjeoljen/glidemiddelet må være vannbasert om man bruker kondom, eller leketøy i "gummi" eller med "gummi"-trekk...
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Takk for svaret, Tåkedotten. Har erfart de med både sterk lukt og smak. Hadde en med fersken; Etter massasjen måtte vi slenge vinduet opp og trekke luft.
MindCrime Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Om du vil ha en god massasje olje uten lukt, kan det være en ide å ta en kikk på Invit Invit aroma therapy olje Når det gjelder vibrerende egg, så er pocket pulse eller bedside bullet to sikre vinnere det er vrient å komme utenom. Dersom man vil ha en massasje hvor oljen ikke trekker inn, men holder seg glatt hele tiden kan det være ett tips & prøve ett silikon glidemiddel som massasjeolje (Eros bodyglide er kanskje mest kjent i så måte) Og..bare for å ha nevnt det, de fleste silikon baserte glidemiddler ødelegger ikke latex & kan benyttes sammen med kondomer (fks. bodyfluid & dew drops) Endret 9. mai 2006 av MindCrime
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå