Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Kanskje jeg er litt "bonde i byen", men etter at jeg flyttet til oslo og særlig de siste årene så har jeg lagt merke til at folk er så veldig "styla" uansett anledning ( melkekjøp på rema 1000 eller tur i kiosken )

Driter du i ditt eget utseende når du bare skal ut etter melk eller røyk?

Hjemme dasser jeg rundt i hva det enn måtte være (liten plass utenfor Stavanger), men her er jo alle dressa uansett tid på døgnet, eller?

Endret av CatPower
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg driter i hvordan jeg ser ut. Kan godt gå på butikken usminket, i joggebukse og med rart hår.

Skrevet

Jeg prøver å se litt ok ut, men er ikke så nøye. Rart hår har jeg alltid! :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Har dasset rundt i byen i joggebukse og ugredd hår, jeg... Er ikke så nøye.

Gjest Thalassa
Skrevet (endret)

rundt oslo city eller midt i byen går jeg ikke i joggebukse for å si det sånn. Har fått slengt "harry" etter meg en dag jeg ikke hadde tatt meg så veldig god tid med utseendet :ler: Ikke at det bryr meg så mye.. men akkurat på disse stedene føler jeg meg veldig ufiks hvis jeg ikke har stella meg litt og fått på noen ordentlige klær.. fordi alle andre nettopp ser så bra ut.

Men går i butikken i joggebukse osv, ikke noe problem.

vil bare legge til at jeg er også innflytter.. og "bonde i byen"

Endret av Thalassa
Skrevet

Nei, jeg går aldri i joggebukse når jeg skal i butikken e.l, enten det er i Oslo eller på bygda. Men det skal sies at jeg ikke gjør det hjemme heller. Og nå bor jeg på landet med èn nabo som kan se meg. Joggebukse/dasseklær er rett og slett ikke noe jeg føler meg vel i, og om jeg skulle gått ut i det ville jeg ikke følt meg påkledd... Slapper av i skjørt, jeg. Men jeg er faktisk ikke jålete heller, altså. Sminker meg heller ikke alltid om jeg skal på besøk eller til byen. Jeg ser ikke stygt på folk som går i joggebukse heller, men om de gjør det HVER gang jeg ser dem tenker jeg kanskje noe om dem :sjenert:

Skrevet

Hvis jeg kun skal en kjapp tur på butikken så bryr jeg meg ikke så voldsomt om hvordan jeg ser ut.

Gjest BagLady
Skrevet

Hender jeg slenger et skaut over den verste pute- evt pulesveisen før jeg går på butikken, men jeg har en mistanke om at det bare gjør at jeg ser mer ut som en bonde i byen.

Hvis jeg skal ut og shoppe klær o.l. så prøver jeg å stæsje meg litt opp, ellers blir jeg så umotivert av den høye takras-faktoren.

Gjest Jente28
Skrevet

Nei, er du gal...går ikke i byen uten å sminke meg sånn passe og ha klær som jeg selv er fornøyd med... I butikken kan jeg godt gå ut i kosebukse og uten sminke, men da helst om morgenen før frokost. Går ikke ut ustelt etter frokost og dusj...

Gjest Jalileh
Skrevet

Hvis jeg bare skal en kjapp tur på butikken så trenger jeg ikke å style meg opp nei, men skal jeg noe annet som tar lengre tid så kler jeg ordentlig på meg og sminker meg litt i allefall.

Skrevet

KOmmer litt an på når på døgnet og hva jeg driver med.

jeg kan godt gå på butikken i skitne fillete klær om jeg driver med noe møkka arbeid, for da kjøper jeg som regel noe jeg skal ha til arbeidet.

Og jeg kan gå uddusja og loffete om jeg har vært i bakken på ski eller noe.

er ikke så nøye på klær jeg.. men jeg tar vel på meg normale klær, bor ikke byen heller lenger :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Sminker meg bittelitt uansett. Håret er alltid det samme som da jeg la meg, så det trenger jeg ikke tenke på. Jeg har 3 forskjellige kleskategorier: fett nok, halvdass og kjempedass. Jeg er halvdass på butikken når jeg bare skal dit ;D

Skrevet

Jeg liker å være litt sminket når jeg går ut. Rent og pent hår og litt mascara gjør underverker. Det er ikke krise å gå ut uten sminke heller, men sminker meg som oftest litt.

Skrevet

Jeg er da en Oslo jente som har flutta til en liten by, og når jeg bodde i Oslo så var jeg alltid pent kledd og lett sminka i sentrum.

Mens her jeg bor nå så gidder jeg ikke og sminke meg for og gå på shopping, men jeg går ikke i joggebukse da, jeg klær meg fortsatt pent.

Skal jeg til Oslo sminker jeg meg gjerne litt.

Skrevet

Jeg går gjerne på butikken i joggebukser og uten sminke, men jeg vil gjerne se litt mer ok ut hvis jeg skal til sentrum eller på skolen eller så.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg "dasser" ikke ute nei :ler:

Jeg starter alltid morgenen med de samme rutinene uansett så og si, og det innebærer å finne de rette klærne og sminke meg.

Klart det skilles mellom hverdager og ellers, men jeg slenger aldri på meg hva som helst og går ut med ugredd hår etc nei.

Skrevet

Jeg kan dra på nærbutikken i kosedress og uten sminke, men det kunne aldri skjedd at jeg dro til byen uten å style meg og sminke meg.

Skrevet

Tror jeg alltid er "stylet"..og har litt sminke på..(les:mascara). Går så og si ALDRI i joggebukse utenom trening (er danser..så trener 4 dager i uken..får nok av joggissen..).

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg sminker meg nesten aldri til daglig, men da jeg bodde i Oslo prøvde jeg å se litt fresh ut ihvertfall før jeg dro inn til sentrum. Men når jeg bare skulle stikke til nærmeste butikk tenkte jeg ikke over det i det hele tatt.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Kommer an på hvor god tid jeg har, smådasser nok litt innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...