Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med ukens KK, og der er det en reklame over overnevnte produkt. Er det noen som har prøvd den? Farga ser jo skikkelig lekker ut - men det er jo reklame og da...

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Orange, orange, orange er min erfaring. :roll:

Skrevet

Jeg har den i "melke-versjonen" og i "gele-versjonen". Syns de lukter ekkelt og gir en pussig farge. Men de fungerer greit i små mengder.

Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med den, gir ikke orange farge.. vet om andre også som er fornøyd med den. men nå er jeg utrolig lei av selvbruning sjenerelt sett så jeg har begynt å ta litt sol istede.. huff....

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker den, og på meg gir den en kjempefin farge. Ikke orange i det hele tatt.

Jeg har prøvd mange selvbrunere de siste åra, dyre som billige, og denne er den jeg er mest fornøyd med.

Skrevet

Den gir fin farge, men den stinker!!!

Og det smitter utrolig lett av på klær o.l.

Gjest gjesta
Skrevet

Og det smitter utrolig lett av på klær o.l.

Jeg bruker alltid selvbruning på kvelden, når jeg kan tusle rundt i morgenkåpe. (Det har jeg gjort uansett hva slag selvbruner jeg har brukt, for jeg synes alltid det smitter av på klærne.)

Skrevet

Noen som har prøvd den nye tørrsprayen i dette merket?

Skrevet

Les denne tråden, her står det mye om kremen!

Jeg synes den er veldig bra, og den har ikke smittet av på mine klær! :) Fin og jevn farge (jeg bruker geléen).

Gjest gjesta
Skrevet
Noen som har prøvd den nye tørrsprayen i dette merket?

Men den er vel ikke ny?

Jeg mener at jeg prøvde den for et år siden eller noe. (Kanskje det er kommet en ny utgave? For den jeg husker var ikke veeeeldig lett å få jevn. Og så ga den mye farge. Mao helt ok å bruke på beina om våren/sommeren, men den ble litt for voldsom ellers. Ja, om det er snakk om den sprayen jeg tror det er.)

Skrevet

Den lukter så sterkt at jeg måtte dusje helst 3 ganger før lukta gikk bort.

Skrevet

På meg gir den veldig oransje farge, og som mange sier lukter den veldig sterkt.

Gjest Tuppelure
Skrevet

Jeg ble også oransje av denne!!! Synes dessuten at jeg fikk ganske mye urenheter i huden av den, og at den lukter litt merkelig. Liker den IKKE!

Skrevet
Men den er vel ikke ny?

Jeg mener at jeg prøvde den for et år siden eller noe. (Kanskje det er kommet en ny utgave? For den jeg husker var ikke veeeeldig lett å få jevn. Og så ga den mye farge. Mao helt ok å bruke på beina om våren/sommeren, men den ble litt for voldsom ellers. Ja, om det er snakk om den sprayen jeg tror det er.)

Det er ikke den du tenker på hun mener tror jeg. Det er kommet en ny en nå som fungerer slik som de som man kjøper på salong osv som man bare sprayer rett på huden og man ikke trenger å smøre det inn.

Er ikke den sprayversjonen som har vært lenge hun sikter til tror jeg.

Men er det noen som har prøvd dennne nye?

Skrevet

Den kremen jeg mener er i sprayversjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...