Gå til innhold

Hva ville dere gjort om dette skjedde

Anbefalte innlegg

Gjest King James II
Skrevet

La oss si at deres sønn på 16 hadde kommet hjem med en kvinne på 50 og presentert henne som sin nye kjæreste. Hva ville dere gjort om dette skjedd ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg er 20 ville jeg blirr vanvittig overrasket over dem begge to!

Gjest King James
Skrevet
Hva har du planer om nå King James? :ler:

Jeg har ingen planer....

Skrevet

Hei!

Tror jeg ville tatt en alvorlig prat...Og hadde vel syns at bestmor kunne finni seg en någenlunde på sin egen alder.Men for al del det kan jo være at det er han på 16 som tenner på eldre spreke damer...

Men til syvende å sist er det vel de 2 som bestemmer hva de syns.

Men jeg ville spurt om hva de så i hverandre og forholdet??

Klem :klem:

Gjest GreenSky
Skrevet

Eksforloveden gikk fra ei som var 25 år eldre enn han til meg, som var 12 år yngre enn han. Nå var ikke han 16 da, men joda, det finnes menn som liker kvinner som er mye eldre.

Skrevet

Det hadde ikkje blitt godtatt I det heile.. Hadde guten vore 18, eller 20, greit nok.. Men 16? Det får da være grenser..

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde gått fra konseptene tenker jeg...

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Godt dette er en tenkt situasjon, og forutsatt at han virkelig var forelsket :tristbla:

Har faktisk en sønn på 15, og om han hadde presentert ei dame (som var hans dame)og som som var 50 år, hadde jeg mistet munn og mæle. Hvilket aldri har skjedd før.

Å si til han med en moralpreken hadde jo ikke fungert, nekte han å treffe denne damen hadde nok heller ikke gått, hvis det var snakk om forelskelse (fortsatt tenkt situasjon)

Det beste rådet ville ha vært kondom, og tenkt at han tar til fornuft en dag....om ikke så lenge ;)

Dama kunne jeg jo ikke ha snakket med, for hun burde vært gammel nok til å forstå at dette var galskap - så tror jeg ikke hadde kommet noen vei der.

Hun hdde jeg sett på som merkelig i utgangspumktet

Tror nok at enkelte her helt sikkert har forelsket seg i en foreldrene ikke var noe særlig begeistret for. Hva hjalp det da hva foreldrene sa? :ler: Ble det slutt av den grunn?

Etterpåklokskapen kom senere den, eller?

Endret av Miloine
Skrevet

Uff da tror jeg jeg hadde svimt av!!

Eller lurt på om det var skjult kamera. Også kastet kjerringa på dør og bedt henne kjøpe seg en dildo.

Skrevet (endret)

jeg hadde blitt VELDIG paff og sjokkert!

spørsmål jeg ville ha stilt henne:

- hva hun ser i min sønn som er 34 år yngre enn henne?

- hvorfor hun har valgt og bli sammen men en gutt hun kunne vert bestemor til?

- hva hobbyene hennes er, hva hun jobber med og hva hun er interisert i?

- om hun har barn eller barnebarn selv?

- hvorfor hun mener de passer så godt sammen?

- hvorfor hun liker min sønn som en kjæreste?

spørsmål jeg ville stilt han:

- hva han ser i henne som er 34 år eldre enn han?

- hvorfor han liker henne?

- hvordan han kan se for seg fremtiden kan bli sammen med henne?

- hvorfor han mener de passer så godt sammen?

- ville ha snakket litt om sex og prevansjon.

så ville jeg satt meg skikkelig ned med min mann og diskutert situasjonen.

Endret av ^me^
Skrevet

Ikke faen om jeg hadde akseptert det. Og jeg hadde satt en stopper for det forholdet med en eneste gang.

Skrevet
Ikke faen om jeg hadde akseptert det. Og jeg hadde satt en stopper for det forholdet med en eneste gang.

De fleste foreldre ville jo ha prøvd å sette en stopper for det, men hvordan skulle de ha klart det?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde fortalt damen et par ting og truet henne på livet om hun ikke straks hadde flyttet ut av landet :frustrert:

Hadde det vært jentungen som hadde kommet hjem med en tilsvarende gammel mann, ville jeg gjort det samme... jaget ham ut av landet, og ville han ikke flytte skulle han fått en kule i panna - eller noe sånt..... ligg unna ungene mine!!!

Skrevet
Jeg hadde gått fra konseptene tenker jeg...

Konseptene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...