Gå til innhold

Hvordan bor dere?

Megan

Hvordan bor du?  

1. 1. Hvordan bor du?

• Har hus/ leilighet med egen familie
      34
    • Deler leilighet med venn/kjæreste
      13
    • Studenthjem
      4
    • Hjemme med foreldre
      6
    • Kollektiv
      2
    • Annet
      1
    • Egen leilighet/hybel
      9

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

Leier leilighet sammen med kjæresten. Bodde på studenthjem i 4 år før vi flytta hit. De første tre åra bodde jeg alene på 12 kvadrat (pluss felleskjøkken) det neste halve året bodde (i praksis) jeg og kjæresten på det samme rommet. Han hadde eget altså, men sov og spiste stort sett hos meg, samt tilbrakte kvelden der. Hans rom var et (sinnsykt rotete) kontor der han satt når han jobba med ting. Siste halve året bodde vi på dublett sammen, og hadde 32 kvadrat og syntes det var deilig mye!

Nå har vi altså leilighet på ca 80 kvadrat, bare oss to helt alene. Det er deilig det! Selv om drømmen er eget hus, og en baby eller to, pluss en hund. Og en katt, visstnok.... Det jeg savner her, det er hage. Vi har en bakgård, men den er mest parkeringsplass egentlig. Ikke noen plass man kan være ute, enten man vil sole seg, eller grille....

Jaja, nå er det vinter, da vil man jo uansett heller være inne, og peis har vi (men ikke ved...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi bor to voksne og en 12-åring i en studentleilighet på 50 kvm. 12-åringen har soverommet og vi sover på hems i stua. Hva jeg gleder meg mest til med å bli ferdig å studere? Soverom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor landlig til i nyrenovert hus sammen med mann min.

160 kvm å boltre oss på - minuset er at det er mye å vaske synes jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eier en leilighet på ca 100 m2 i en firemannsbolig sammen med forloveden min, og sønnen min fra et tidligere forhold.

Vi har hage og veranda, og bra med plass foreløbig, men kunne tenkt oss mer plass da vi har planer om flere barn.. :wink:

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg har egentlig bodd sammen lenge hjemme hos foreldrene hans. Nå har vi endelig funnet noe for oss selv, men kommer til å bo sammen med søsteren hans og mannen hennes :ler: Vi fire bor i samme hus men i hver vår etasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor sammen med mannen min og datteren vår. Her i USA bor vi i en stor leilighet.

I Norge har vi to hus i to forskjellige byer, så når vi er i Norge bor vi litt her og der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor alene i leid bygårdsleilighet på 75-80 kvm.

Savner hage, men har stor grønn bakgård, så jeg har mulighet for både soling og grilling når jeg måtte ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...