Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 hva koster det? vil ikke komme ned der og bli prakka på noe, siden jeg ikke er så stø på priser der
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Det koster 300 kroner. Clinique har også et fint et, sannsynligvis er det litt billigere.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 Estethique er det stedet jeg opplever å få best service uten å bli prakket på noe som helst!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Guerlain har virkelig det beste solpudderet. Anbefaler deg å sjekke det ut. Finnes i mange farger, og det er to nye typer for sommeren også. Det er riktignok endel shimmer i de.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 det ble clinique nr2, som var det lyseste av de 3 som var der man må begynne ett sted, og de hadde ikke guerlain hele butikken var på 15% rabatt! helt crazy! det fulgte med en liten kost, og jeg vet ikke hvordan fargen egentlig er, men den var i allefall ikke for mørk
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Jeg har brukt Guerlain i 2-3 sesonger nå, og fant ut her om dagen at ingen av fargene egentlig passer til min litt halvgule hud.... Jeg er halv asiater Noen som har noen tips? Vil se brun ut, ikke rød eller rosaaktig!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 det ble clinique nr2, som var det lyseste av de 3 som var der man må begynne ett sted, og de hadde ikke guerlain hele butikken var på 15% rabatt! helt crazy! det fulgte med en liten kost, og jeg vet ikke hvordan fargen egentlig er, men den var i allefall ikke for mørk ← Oj, hvilken butikk var dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå