Gjest Skaphagenisse Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Jeg blir nesten engasjert i reisene og bortføringene til hagenissene. http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/04/27/464674.html Må jo være noe gæernt i hue mitt.
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Så morsomt, men hvorfor pokker er de frislupne nissene gule?? De pleier da å være malt i hyggelige farger!! og hvor lett er det ikke å finne dem og fange dem igjen, hvis de er malt knall gule. Jeg tror jeg må sende en mail til denne foreningen og be dem hjelpe nissene med litt kamuflasje. Det er vel meningen at de skal forbli fri, eller hva??
Gjest Tørna skaphagenisse Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Så morsomt, men hvorfor pokker er de frislupne nissene gule?? De pleier da å være malt i hyggelige farger!! og hvor lett er det ikke å finne dem og fange dem igjen, hvis de er malt knall gule.De kommer i flere farger. De gule er den kinesiske varianten - ikke forsøk å snakk til dem. Jeg tror jeg må sende en mail til denne foreningen og be dem hjelpe nissene med litt kamuflasje. Det er vel meningen at de skal forbli fri, eller hva?? ← Er det dumt av meg å skrive at jeg lette litt etter nettsiden til den foreningen tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå