Gjest Gjest_siri_* Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 jeg blir så ekstremt varm i solarium selvom jeg har på vifta, eller varm å varm, det brenner liksom på ryggen.. ligger ca en halv time.. 20-30 min hver gang..er sånn vanlig solarium ikke noe store greier, så det jeg lurerer på er, kan man ligge på magen?? fks halve tiden på ryggen å halve på magen..??? dessuten får jeg de hvite flekkene på ryggen fordi det er så press akk der jeg blir så varm.. har sett mange som får de hvite merkene... å er ikke akkurat fint.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 ingen som kan svare på det da??? man må vel kunne ligge på magen istede for ryggen?? trenger svar litt fort, skal snart ta sol!
*Doriz* Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 Har lurt på akkurat det samme sjøl.. Å dissa kvite flekkane på ryggen er ganske irriterande.. Vil tru du kan velge sjøl om du vil ligge på magen.. Men tvilar på det er noko særlig behagelig.. Prøv du.. å gje tilbakemelding
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Er ikke rart at det blir varmt der inne hvis du ligger der så lenge av gangen som du gjør..
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 syns du 20-30 min er lenge?? trodde det var helt normalt jeg..hmm.. føler ikke det er noe vits å ligge så mye mindre... og Doriz, jeg skal prøve å se nå hvis jeg ikke får flere tips:) det bør jo ikke være farlig hvertfall..håper jeg;)
*Doriz* Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 syns du 20-30 min er lenge?? trodde det var helt normalt jeg..hmm.. føler ikke det er noe vits å ligge så mye mindre... og Doriz, jeg skal prøve å se nå hvis jeg ikke får flere tips:) det bør jo ikke være farlig hvertfall..håper jeg;) ← Eg og bruka å ligge i sånn 25-30 minutt.. Funkar jo ikkje i det heile tatt viss ikkje.. Nei kan aldri tenke meg at det er farlig.. Då hadde det jo stått ettelleranna slags varselskilt innpå solromma.. Lykke til, og gleda meg til kva resultatet blir.. Kanskje to kvite flekka framme?? Passa jo bedre det, viss det treffe akkurat på bikinien.. (om du ikkje er nudist da) :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 jeg pleier å ligge litt på ryggen og litt på magen. Dessuten pleier jeg å ligge litt på siden for å bli litt fortere brun der...
Gjest Fruktfat Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 jeg har ligget på magen i solarium som har flat underdel, går helt fint det.
Ravenna Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Du kan såklart ligge på magen. (Og jo, der er varselskilt!) Ikke ligg der så lenge, vær så snill. Jeg tok allitd 30 min sol før, og jeg begynte når jeg var 16. Stakkars huden min. Nå er jeg 23 og har heldigvis tatt til vett og roet ned solariumsbruken. Tar heller 10-15 minutter en gang i blant, og bruker selvbruner i steden.
*Doriz* Skrevet 27. april 2006 #10 Skrevet 27. april 2006 Syns det blir so ujamt med sånn sjølbruning.. noken som veit om noken gode????
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. april 2006 #11 Skrevet 27. april 2006 jeg la meg på magen nesten helt mot slutten men var ubehagelig så gadd ikke alikevel, men tror jeg skal prøve litt tidligere nestegang, for ble utrolig varm på ryggen denne ganga også ja jeg syns å man blir ujevn av selvbruning, er så utrolig lei av det.. har prøvd kjeeeempe mange forskjellige. både dyre å billige og midt på treet.. å er spesielt hendene som blir stygge, å spes etter det begynner å gå litt av.. neij huff jeg syns d med selvbruning er noe herk!!!
*Doriz* Skrevet 27. april 2006 #12 Skrevet 27. april 2006 Bruka du solbriller da???? Trur eg ska ta å teste på magen neste gang Eg heller likar ikkje sånne kremer.. blir so skjoldete =(
Abr@xas Skrevet 28. april 2006 #13 Skrevet 28. april 2006 Jada, du kan ligge både på magen og ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå