Gå til innhold

Hva blogger du om?

Fremhevede innlegg

Gjest camillo
Skrevet

Har fått med meg at det har blitt poppis med 'blogging' - og jeg liker jo tidvis å skrive selv, så kanskje det hadde vært litt gøy når overskuddet kommer tilbake...

Men hva blogger dere om?

Noen linker til gode blogger?

Linker til blogger med litt stilrent/enkelt design?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har visst en blogg, men jeg gidder aldri å skrive i den... liker bedre vanlig KG jeg :)

Skrevet

Jeg har faktisk tre blogger jeg, to private og en i jobbsammenheng.

Grunnen til at jeg har to private er at stedet jeg bruker (blogger.com) ikke har muligheten med kategorier, så jeg valgte å ha en med "hverdagspjatt" og en med hobbyting. Hobbybloggen har jeg formidlet til folk på et hobbyforum, den mer "private" ligger også offentlig ute men jeg "kringkaster" den ikke på samme måte.

Jobb-bloggen ble satt opp i forbindelse med et kurs jeg gikk på, der skulle man lære om blogging. Jeg hadde nå blogg fra før og, men har funnet ut at det er en grei måte å holde oppdatert dem rundt meg på jobben om hva jeg driver med. (Jobber alene som skolebibliotekar på en vgs, og "rapporterer" da litt til ledelsen/interesserte kollegaer om hva jeg driver med...)

Gjest camillo
Skrevet
Jeg har visst en blogg, men jeg gidder aldri å skrive i den... liker bedre vanlig KG jeg :)

Tenkte ikke på KG-bloggen, men blogging generelt.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg blogger om mitt høyst interessante og ikke minst innholdsrike hverdagsliv. *host* Stryk adjektivene, og du er der.

Gjest camillo
Skrevet
Jeg har faktisk tre blogger jeg, to private og en i jobbsammenheng.

Grunnen til at jeg har to private er at stedet jeg bruker (blogger.com) ikke har muligheten med kategorier, så jeg valgte å ha en med "hverdagspjatt" og en med hobbyting. Hobbybloggen har jeg formidlet til folk på et hobbyforum, den mer "private" ligger også offentlig ute men jeg "kringkaster" den ikke på samme måte.

Hva skriver du om i hobbybloggen, da? Hva du driver med selv, eller generelle ting 'om' hobbyen?

Bare nysgjerrig...

Gjest camillo
Skrevet
Jeg blogger om mitt høyst interessante og ikke minst innholdsrike hverdagsliv. *host* Stryk adjektivene, og du er der.

Link? :sjarmor:

Skrevet

Blogg = harry støy.

De finere lag blogger ikke. Blogging er for harrys.

Gjest camillo
Skrevet
Blogg = harry støy.

De finere lag blogger ikke. Blogging er for harrys.

Jeg er et harry støvkorn, så det passer fint, skjønner'u.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har blogget i mange år, da jeg begynte med det visste jeg ikke at det var blogging engang, jeg skrev jo bare dagbok. Bloggen min har ikke noe spesielt tema, og det er bare noen få utvalgte som har tilgang, så det er mer som en vanlig dagbok hvor jeg skriver om ting jeg gjør... fryktelig spennende sikkert. :ler:

Skrevet

Jeg leste litt i www.spaltet.net tidligere. Synes hun skiver morsomt.

Skrevet
Jeg har blogget i mange år, da jeg begynte med det visste jeg ikke at det var blogging engang, jeg skrev jo bare dagbok. Bloggen min har ikke noe spesielt tema, og det er bare noen få utvalgte som har tilgang, så det er mer som en vanlig dagbok hvor jeg skriver om ting jeg gjør... fryktelig spennende sikkert. :ler:

Liker bloggen din jeg Virvel! Sjekker hver dag og greier. Har blogget jeg også i mange år, men nå oppdaterer jeg særdeles sjelden. Det skjer så mye rart at jeg ikke får samlet meg til å skrive det ned :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...