^me^ Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 nå har jeg vert og sett på forskjellige reisekofferter.. har vert på parfymelle og europris.. trillekoffertene var ganske like..pristen på parfymelle var 599,- for den største og 169,- på europris for samme størrelse på trillekoffert... er det billigste nødvendigvis det dårligste når det gjelder trillekofferter? noe spesiellt jeg må se etter når det gjelder trillekofferter? noen andre plasser jeg får bra trillekofferter til en rimlig penge..helst under 600,- noen råd og tips?
Grooo Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Bruk litt penger på å få en koffert som er så lett som mulig, det sparer du mye penger på når du slipper betale overvekt hver gang du flyr *ler*
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Jeg har den største kofferten fra Europris. Har brukt den under flytting, og den har båret både klær, kjøkkenutstyr og lamper samt på vanlige reiser. Den ser fortsatt like fin ut.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 TravelPro Litt tung, men fantastisk bra kvalitet.
Latee Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har den største kofferten fra Europris. Har brukt den under flytting, og den har båret både klær, kjøkkenutstyr og lamper samt på vanlige reiser. Den ser fortsatt like fin ut. ← Hvor stor er den? Trenger ny stor koffert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå