Gjest Gjest_billa_* Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Morsomt! Hun framstår jo ikke så bra i media selv! Enten trenger hun altså kursing selv, ellers så er hun slik hun framstår?
Wonderwoman Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Å bruke Pia Haraldsen som mediarådgiver må jo være årets dårligste idè. Orker bare ikke den dama. Hipp hurra for av-knappen på tven
Elodi Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 Å bruke Pia Haraldsen som mediarådgiver må jo være årets dårligste idè. Orker bare ikke den dama. Hipp hurra for av-knappen på tven ←
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Hvorfor ikke? Pia er ung, hun våger og hun har heldigvis selvtillit. Jeg ønsker henne lykke til, og jeg er til og med kvinne.
Gjest FireFighter Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 dette var også noe å diskutere ser jeg
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Pia Haraldsen er jo bare en marionett for B-kjendisblader og B-kjendisprogrammer. Folk liker henne ikke, irriterer seg over henne, ingen forstår helt hvorfor hun stadig er i rampelyset, og det provoserer oss at vi skal være nødt til å se trynet hennes så ofte. Og negativ publisitet er nesten den beste publisiteten, og bladene selger nok mye pga det. Pia selv er vel kanskje den eneste som ikke har skjønt dette. Derfor er det litt latterlig at HUN skal lære BB-folka hvordan man håndterer presse, og takler oppmerksomhet. Big Brother-programlederne har gjort et smart valg da de hyret henne, se bare hvor mye blæst om programmet de får, de visste godt at folk ville reagere negativt, og diskutere. Stakkars Pia. Eller så skjønner hun tegninga, og men velger å fortsette å være i "rampelyset", fordi hun har oppmerksomhetstrang av enorme dimensjoner... Og da er det vel like synd på henne.
Gjest Den ekte Kjøttfrid Skrevet 30. april 2006 #7 Skrevet 30. april 2006 Pia Haraldsen er jo bare en marionett for B-kjendisblader og B-kjendisprogrammer. Folk liker henne ikke, irriterer seg over henne, ingen forstår helt hvorfor hun stadig er i rampelyset, og det provoserer oss at vi skal være nødt til å se trynet hennes så ofte. Og negativ publisitet er nesten den beste publisiteten, og bladene selger nok mye pga det. Pia selv er vel kanskje den eneste som ikke har skjønt dette. Derfor er det litt latterlig at HUN skal lære BB-folka hvordan man håndterer presse, og takler oppmerksomhet. Big Brother-programlederne har gjort et smart valg da de hyret henne, se bare hvor mye blæst om programmet de får, de visste godt at folk ville reagere negativt, og diskutere. Stakkars Pia. Eller så skjønner hun tegninga, og men velger å fortsette å være i "rampelyset", fordi hun har oppmerksomhetstrang av enorme dimensjoner... Og da er det vel like synd på henne. ← Ja, særlig. Tror nok du er litt misunnelig her på hva Pia får til som du selv ikke har fått til.
Wonderwoman Skrevet 30. april 2006 #8 Skrevet 30. april 2006 Ja, særlig. Tror nok du er litt misunnelig her på hva Pia får til som du selv ikke har fått til. ← Og hva er det egentlig hun får til? :klø: Fremstå teit i media? Ja, det er jo virkelig noe å hige etter...
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #9 Skrevet 30. april 2006 Synes det virker som hun både er flink og profesjonelle jeg! Hun vil sikkert utvikle sin stemme etterhvert, med litt hjelp fra en sangpedagog, vil hun sikkert bli stjerne!
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 Hah, der kom den: Misunnelsespåstanden... ← Hah, der kom den: Den obligatoriske "reaksjonen" på misunnelsespåstanden... Utrolig stilig hvordan alle sånne personhetstråder har omtrent samme forløp. For ordens skyld: Jeg ser ikke BB og hopper over medienes og KGs Piastoff, så bortsett fra trådens forløp har jeg ingen mening om innholdet her. Det overlater jeg til de kvalifiserte.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #11 Skrevet 2. mai 2006 Hah, der kom den: Den obligatoriske "reaksjonen" på misunnelsespåstanden... Utrolig stilig hvordan alle sånne personhetstråder har omtrent samme forløp. For ordens skyld: Jeg ser ikke BB og hopper over medienes og KGs Piastoff, så bortsett fra trådens forløp har jeg ingen mening om innholdet her. Det overlater jeg til de kvalifiserte. ← Så utrolig søtt :enig_anim: :enig_anim:
Gjest LoisLane Skrevet 2. mai 2006 #12 Skrevet 2. mai 2006 Synes det virker som hun både er flink og profesjonelle jeg! Hun vil sikkert utvikle sin stemme etterhvert, med litt hjelp fra en sangpedagog, vil hun sikkert bli stjerne! ← Jada, det skal nok gå bra med deg, Pia.
Marikari Skrevet 2. mai 2006 #13 Skrevet 2. mai 2006 Stakkars jente.. skjønner ikke helt dette med Pia Haraldsen jeg.. Det virker som at journalistene hater henne, samtidig så får hun veldig mye mediaoppmerksomhet.. hører det også på radioen, alle snakker jo hele tiden om hvorfor hun er kjent.. kanskje fordi alle snakker om henne hele tiden?? ååh, jeg blir så lei, kan hun ikke bare få være i fred??
Gjest Metta Skrevet 2. mai 2006 #14 Skrevet 2. mai 2006 Jeg synes da Pia er kjempeflink Hun viser styrke, integritet og stort mot ved å jobbe hardt og ikke høre på alle kvinner som vil dra henne ned på deres nivå. Hun har masse erfaring og vet nok hva hun driver med.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #15 Skrevet 2. mai 2006 Synes det virker som hun både er flink og profesjonelle jeg! Hun vil sikkert utvikle sin stemme etterhvert, med litt hjelp fra en sangpedagog, vil hun sikkert bli stjerne! ← Jeg synes da Pia er kjempeflink Hun viser styrke, integritet og stort mot ved å jobbe hardt og ikke høre på alle kvinner som vil dra henne ned på deres nivå. Hun har masse erfaring og vet nok hva hun driver med. ← Har du gått lei av å skrive i Mette Marit tråden nå?
mito Skrevet 5. mai 2006 #16 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Grunnen til at jeg misliker denne dama, er at hun er selve definisjon på en gjennomført overfladisk oppmerksomhetsxxxx. Hun har, i motsetning til de fleste andre i medienes søkelys, absolutt ingenting å bidra med. Likevel vil hun ha oppmerksomhet, hele tiden. Deler slettet. Misty (mod) Endret 5. mai 2006 av Misty
Gjest Miloine Skrevet 6. mai 2006 #17 Skrevet 6. mai 2006 La nå Pia være i fred ! Alle er ikke like flinke i alt! Tror nok mange av oss ville ha lagt oss ned for å skrike dersom vi hadde blitt møtt med samme hets offentlig som det hun må tåle! Hun står jo tross alt oppreist! Hun er en jeg derfor kan kalle for en sterk person! Jeg er ingen fan av Pia, men allikevell er hun et godt menneske helt sikkert!
Gjest Bassanova Skrevet 6. mai 2006 #18 Skrevet 6. mai 2006 (endret) Jeg synes igrunnen hun er flink jeg også - hun klarer å oppføre seg ganske så naturlig foran kamera, hun ser rett i kamera når hun snakker, hun er blid... hva annet forlanger dere da? Er det bare det at hun er kjendis fordi hun er kjendis som blir så plagsomt? Tror det er den "jeg tror jeg er noe"-holdningen hennes som plager meg mest. Spesielt sånn som hun frontet seg selv ved å dra han Riise-fyren (husker ikke fornavnet) ned i søla. Greit nok, det var litt klønete, det han gjorde. Men det er jo ikke noe verre enn det man ser på alle utesteder og typiske sjekkeplasser i hele Norge! Så når hun kjører et såpass frontalangrep på han i alle landets aviser, bare for å fronte seg selv... vel, da greier jeg ikke å se på henne som noe annet enn ei kjøpt og solgt mediexxxx. Endret 7. mai 2006 av Misty
Gjest Miloine Skrevet 10. mai 2006 #19 Skrevet 10. mai 2006 Tror det er den "jeg tror jeg er noe"-holdningen hennes som plager meg mest. Spesielt sånn som hun frontet seg selv ved å dra han Riise-fyren (husker ikke fornavnet) ned i søla. Greit nok, det var litt klønete, det han gjorde. Men det er jo ikke noe verre enn det man ser på alle utesteder og typiske sjekkeplasser i hele Norge! Så når hun kjører et såpass frontalangrep på han i alle landets aviser, bare for å fronte seg selv... vel, da greier jeg ikke å se på henne som noe annet enn ei kjøpt og solgt mediexxxx. ← Sånt er dumt, men vi gjør alle dumme ting og kan prise oss lykkelige for at media ikke fanger det opp! Glad jeg ikke er kjendis, for det ville ha blitt for flaut for min del. Pia er faktisk ei hyggelig jente!
Gjest Bassanova Skrevet 11. mai 2006 #20 Skrevet 11. mai 2006 Sånt er dumt, men vi gjør alle dumme ting og kan prise oss lykkelige for at media ikke fanger det opp! Glad jeg ikke er kjendis, for det ville ha blitt for flaut for min del. Pia er faktisk ei hyggelig jente! ← Helt sikkert. Men det hadde ikke skadet henne om hun hadde blitt en liiiiten smule ydmyk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå