Eve Luna Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Broren min og hans kjæreste har skaffet seg to hamster. De er bare helt nydelige. Og han har lovet å gi meg en av deres unger når de er klare tl levering. De er helt skjønne. Jeg gleder meg som en unge. Og det passer meg ypperlig å ha en hamster. siden de er nattdyr så våkner de ikke før på kvelden. Og jeg er jo uansett på jobben til 16 og så skal jeg kanskje finne på noe etterpå. Så når jeg kommer hjem har de nettopp våknet og klare for å leke. Det er så kos. Mer om min brors hamstrer og deres unger kan dere lese på www.Bluppo.com/hamster
Gjest Søt Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Broren min og hans kjæreste har skaffet seg to hamster. De er bare helt nydelige. Og han har lovet å gi meg en av deres unger når de er klare tl levering. De er helt skjønne. Jeg gleder meg som en unge. Og det passer meg ypperlig å ha en hamster. siden de er nattdyr så våkner de ikke før på kvelden. Og jeg er jo uansett på jobben til 16 og så skal jeg kanskje finne på noe etterpå. Så når jeg kommer hjem har de nettopp våknet og klare for å leke. Det er så kos. Mer om min brors hamstrer og deres unger kan dere lese på www.Bluppo.com/hamster ← Nå har jeg lest alt og sett på alle bildene dems:) til og med sendt dem en mail.. Gleder meg til å se bilde av dem når de blir større de små
Gjest Miloine Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Hadde en gullhamster for noen år siden, hun ble ca. 4 år gml.og het Bella! Jeg tror 4 år for en hamster er litt mer en gjennomsnittsalder! Hun ble helt tam, og sovnet i armkroken min!
*Doriz* Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 Kan bli VELDIG irriterande når hamsteren fær å springe i hjulet om natta når du skal sove.. hehe
Gjest Miloine Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 Hamster ligner på mus = ikke søte. ← Mus er søte, de er kjempenusselige Nå liker jeg rotter også jeg da.
*Doriz* Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 Mus er søte, de er kjempenusselige Nå liker jeg rotter også jeg da. ← Søte og ekle på samme tid spør du meg.. hehe
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Hamster ligner på mus = ikke søte. ← holdnåkjeftenajegsade er beibi!!!
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #10 Skrevet 1. mai 2006 Hadde en mannehamster da jeg var mindre. KJempesøt. Mye stas med den, men det syntes ikke foreldrene mine. Ikke søsteren min heller. Hamsteren stakk jo av et par ganger, gnagde i stykker en ledning bak komfyren, gnagde hull i en jakke som hadde havnet over buret. Bråkte og løpte i hjulet sitt hele natten osv. Men det var morsomt å lage hinderbaner og slikt til den. Tror hamster er for små for meg. De har ikke nok personlighet mener nå jeg, da. (Min erfaring.) Jeg er mer glad i litt større dyr, som katt og hund. Men for all del - de er søte!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. mai 2006 #11 Skrevet 1. mai 2006 Jeg syns hamstere, rotter og mus er fæle skapninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå