Gjest Little me Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Her kan vi få ut frustrasjonen for hvilke uvaner som virkelig går oss på nervene... Hva er det som får deg til å ville vri huet rundt på din ellers så fantastiske samboer, venninne eller søster for eksempel??
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Søsteren min lager en merkelig, innvendig lyd når hun spiser. En knasend mumselyd... Er helt grusomt høre på
Gjest Little me Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 *grøss* Jeg sliter mest når folk har no matkliss på fingra og putter de halvveis ned i halsen for å sutte av klisset. Min kjære sambo gjorde det en periode, men har nå av en eller grunn sluttet med det...
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Også har jeg en venninne som har en helt norm snørrproduksjon, helt utover det normale. Hun har snørrpapiret sitt OVERALT, i vesker, i lommer, strødd over hele sengen, mellom sofaputer... Æsj
Gjest Little me Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 Også har jeg en venninne som har en helt norm snørrproduksjon, helt utover det normale. Hun har snørrpapiret sitt OVERALT, i vesker, i lommer, strødd over hele sengen, mellom sofaputer... Æsj ← Tamponger opp i nesa hadde kanskje vært en ide???
Ugla Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 Jeg irriterer meg over folk som SMATTER (nermest slafser) når de spiser!! Har en svoger som gjør det... Hadde jeg vært kona hans så...
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 (endret) Folk som snakker med mat i munnen, og folk som tygger/slafser med åpen munn. Jeg misliker å spise sammen med folk som har dårlig bordskikk. Endret 27. april 2006 av Marillia
Gjest vimse Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Smatting. Folk som tygger negler og spytter neglbitene ut igjen, uansett hvor de er.
punktom Skrevet 27. april 2006 #10 Skrevet 27. april 2006 Folk som klipper negler i stua hvis de har eller er på besøk. Negler skal uansett ikke klippes på stua. De skal klippes over vasken/søppelbøtta eller ute i det fri.
Wonderwoman Skrevet 27. april 2006 #11 Skrevet 27. april 2006 Nesepusting... For eksempel når folk spiser. Noen mennesker har sikkert et eller annet i nesa som gjør at det blir sånn snøftende lyd uansett, gjerne med litt piping i tillegg. (Ikke høyt i volum altså, men utrolig irriterende...)
Ugla Skrevet 27. april 2006 #12 Skrevet 27. april 2006 Folk som "alltid" kommer for sent til jobb/avtaler/møter....
Gjest gjest 0 Skrevet 27. april 2006 #13 Skrevet 27. april 2006 Nesepusting og smatting. Sambo sin kjefe knekker når han spiser og det høres forferdelig godt!! Det er vanvittig irriterende!!
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #14 Skrevet 27. april 2006 En slags kollega av meg har sånn nesepusting. Og av og til når den opp i en høyfrekvent lyd!
Gjest Miloine Skrevet 27. april 2006 #15 Skrevet 27. april 2006 Kjærsten min lager en sånn rar smattelyd når han sover! Skulle ønske han snorka isteden, det hadde vært bedre – helt sant! Men ellers er han perfekt! Søsteren min lager en merkelig, innvendig lyd når hun spiser. En knasend mumselyd... Er helt grusomt høre på ← Den gomlelyden Frysepulver nevner er også noe jeg ikke liker, har en del kollegaer som spiser sånn!
Gjest Little me Skrevet 27. april 2006 #16 Skrevet 27. april 2006 Hva med de som peller buser og eter dem etterpå...
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #17 Skrevet 27. april 2006 Jeg hater folk som smatter når de spiser.
Gjest gjest 0 Skrevet 27. april 2006 #18 Skrevet 27. april 2006 Jeg har en venninne som er besatt av utseendet sitt og må sjekke speilet hele tiden! Det er forferdelig irriterende!! Og ikke nok med det, hun bruker ofte "jeg må på do" som unnskyldning for å fikse på sminken. Det er jævlig irriterende når man er på ferie sammen og det skjer flere ganger daglig
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #19 Skrevet 27. april 2006 Jeg har en venninne som ikke snyter seg fordi hun har en eller annen merkelig grunn ikke fikser det... Det resulterer i at hun støtt og stadig sitter og snufser.
Gjest Miloine Skrevet 27. april 2006 #20 Skrevet 27. april 2006 Hva med de som peller buser og eter dem etterpå... ← Kjener du noen voksne som gjør det? Men uansett så er det kvalmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå