Ephemera Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i en barberhøvel som man kan ha med i beautybagen på reiser? En som er sammenleggbar eller har etui? Jeg har hørt at det skal finnes noe sånt på Body Shop, men har ikke fått undersøkt det ennå. Her hjemme bruker jeg den nye batteridrevne høvelen fra Gillette, men det går jo ikke an å skjerme barberbladet på dem. Går selvsagt an å ta den med uten blad og så sette på et blad når man har kommet frem til reisestedet, men... Tips?
Smørblomsten Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Jepp, jeg har en fra Body Shop, sølv-farget hvor man 'skrur' barberhøvelen ned i skaftet. Liten og smart!
Ephemera Skrevet 27. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2006 Takk, takk!! Da må jeg innom Body Shop en dag
Gjest Binna Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 Jeg ville foretrukket engangashøvler som jeg kunne kastet etter bruk, men hvis man f.eks skal reise lenge, fra sted til sted er det jo lurt med sammenleggbar.
Gjest Chica Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 Bruker vanlig gilette venus jeg, og tar med nytt blad i originalpakken som jeg setter på når jeg kommer fram. Men pakker den ikke ikke i beautybagen, for da risikerer jeg at jeg ikke får ta den med ombord på flyet... Vet ikke hvor strenge de er nå? Har fått inntrykk at det har roet seg litt igjen med sikkerhetskontrollene?
Svart Katt Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 Har fått inntrykk at det har roet seg litt igjen med sikkerhetskontrollene? ← Kjæresten min har ikke hatt noe problem med å få med barberbladet på høvelen sin inn i flyet med håndbagasjen når han har flydd utenriks i det siste. Selv bruker jeg engangshøvler når jeg er ute og reiser i grunn. Man må vel ha spesielle blader til de sammenleggbare også vil jeg tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå