sommer Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Hei alle sammen mye inntr.å lese om her inne og mange gode råd. Har hjelpt meg mye om ting jeg har lurt på.. Jeg og min mann har nå bestemt oss for og prøve og få barn,håper vi får det til og klaffe Jeg skulle hatt mensen på lørdag men den er ikke komt så jeg håper jo at jeg er gravid Føler jeg er gravid men den har jeg bommet på før..Er vel hjernen som spiller meg ett puss..Men hvis jeg er gravid slår det ut på test nå då,elle er det for tidligt?
Susan Sto Helit Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Skulle du hatt mensen på lørdag, og den ikke kom, så kan du gjerne teste. Da skal du egentlig ha ventet lenge nok.
sommer Skrevet 27. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2006 Skulle du hatt mensen på lørdag, og den ikke kom, så kan du gjerne teste. Da skal du egentlig ha ventet lenge nok. ← ok da skal jeg kjøpe en test i morgen.. takk for svar
Holly Hobbie Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 ok da skal jeg kjøpe en test i morgen.. takk for svar ← Oi, klarer du virkelig aa vente saa lenge?! Lykke til da!
sommer Skrevet 27. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2006 Oi, klarer du virkelig aa vente saa lenge?! Lykke til da! ← Har vært og kjøpt test nå,men nå må jeg ikke på do da..(typisk) Men jeg vet jeg blir så skuffet hvis den er negativ Men da er det bare til og prøve igjenn
Gjest Godjenta79 ikke innlogget Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 Så spennende da, må si ifra hvordan det går da
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 Oj, så spennende. En test vil slå ut nå om du er gravid!
Holly Hobbie Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 Har vært og kjøpt test nå,men nå må jeg ikke på do da..(typisk) Men jeg vet jeg blir så skuffet hvis den er negativ Men da er det bare til og prøve igjenn ← Skjoenner hva du mener.
~Belle~ Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Lykke til. Fortell oss hvordan det gikk med testen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå