Imax Skrevet 27. april 2006 #1 Del Skrevet 27. april 2006 Vi har funnet en tapet som vi liker, som enten er litt kremfarvet eller en hvitere variant. Vi skal tapetsere et rom som er på ca 10 kvm som ligger nordvendt (har vindu, men lite direkte sollys). Ville du valgt den hviteste eller den kremfarvete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. april 2006 #2 Del Skrevet 27. april 2006 Det kommer helt an på hva annet som skal være der inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 27. april 2006 #3 Del Skrevet 27. april 2006 Når rommet er så lite så tror jeg det ville virke veldig "hardt" med en kald hvitfarge, men det kommer jo kanskje litt an på hva du skal bruke rommet til ja -gardiner osv gjør jo mye. Heldigvis kan tapet males hvis du ikke får det til sånn som du vil da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raga Skrevet 27. april 2006 #4 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg ville valgt den kremhvite. Her jeg bor er det bare vinduer mot nord og øst, og jeg har malt veggene med eggehvit. Ser tydelig at den fargen er mer "gyllen" enn karmer og lister som jeg har malt i rent hvitt. Tror det ville blitt veldig grått og kaldt med helt hvite vegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå