Gå til innhold

Er dere presise

Anbefalte innlegg

Gjest King James II
Skrevet (endret)

Er dere vesner her inne flinke til og komme dere på jobb skole og møter og andre ting til den tid dere skal. Eller er dere alltid for sene

eller er dere bare sene noen sjeldne ganger ?

Jeg er nok alltid på tide borset fra en sjelden gang.

den siste jobben jeg hadde før jeg flyttet hadde jeg i 3 år og da kom jeg for sent 1 gang men bare 10 minutter vel og merke.

Endret av King James II
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alltid "erkepresis" - og er som regel ute i god tid .. med det resultatet at jeg alltid venter på alle andre.

Skrevet
Jeg er alltid "erkepresis" - og er som regel ute i god tid .. med det resultatet at jeg alltid venter på alle andre.

Samme er jeg :)

Det verste jeg vet er folk som ikke kan holde en avtale, og alltid kommer for sent.

Gjest Gjesta
Skrevet

Forskjell på profesjonelt og privat. Jobbmessig er jeg alltid presis, mens det i private sammenhenger hender at vi blir forsinket - for eksempel fordi de satans unga våre ikke er flinke til å time bæsjingen til de tidspunktene vi ber dem om.

Skrevet
Forskjell på profesjonelt og privat. Jobbmessig er jeg alltid presis, mens det i private sammenhenger hender at vi blir forsinket - for eksempel fordi de satans unga våre ikke er flinke til å time bæsjingen til de tidspunktene vi ber dem om.

:overrasket::riste: maken til unger

Gjest Little me
Skrevet

Får dresere de litt bedre da vettu...

;)

Skrevet

Jeg bruker å være ute i god tid i jobb- / møter- sammenheng. Privat også. Men det hender jo at det "skjærer seg".

Ett av mine "visdomsord" er:

"Å ikke passe tiden er å sløse med andres tid."

Gjest Gjesta
Skrevet

Samme her :)

Skrevet

Jeg er alltid presis, og forventer det samme fra andre. Synes det er både frekt og respektløst å sløse bort andres tid med å la dem vente.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er alltid presis. Hater å ikke få beskjed når folk er for sene, og tilogmed ikke møter opp til avtalen! Frekke!!

Gjest Gjesta
Skrevet

jeg også

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Jeg er enten for tidlig ute, eller litt for sent ute (bare ca.5). :sjenert:

Det er faktisk sjeldent jeg er helt presis!

Har sittet på møte i dag faktisk (halve dagen) og til det møtet var jeg faktisk presis! :klappe:

Dersom jeg blir forhindret fra å komme til en privat eller offentlig avtale, sier jeg alltid fra om det. :) Jeg er så flink jeg! :sjarmor:

PS! Møtet var pyton kjedelig :Gjesp:

Endret av Miloine
Skrevet

Jeg er alltid forsinket uansett hva jeg prøver :sjenert:

Gjest baby-E
Skrevet

Alltid. Hater at folk kommer for seint. Når man gjør det har man ikke respekt for andres tid. Jeg er der heller en halvtime før, enn fem minutter for seint.

Skrevet

Alltid presis. Synes det er frekt å sløse med andres tid med å komme for sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...