Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fjernet en VPN-klient fra legg til/fjern programvare inne på kontrollpanel. Men det ville visst ikke forsvinnne fra maskinen, da det fremdeles er fullstending oppegående. Forsvant forøvrig fra legg til/fjern progremvare. Har heller ikke tilgjengelig noen uninstall fil fra startmenyen.

Kan noen kloke hoder der ute gi meg et godt tips om hvordan jeg får fjernet programmet uten å gå via kontrollpanelet?

Endret av Majka
Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hvis ikke det i praksis forsvinner når du forsøker å fjerne det via fjern programmer i kontrollpanelet, ville jeg gått direkte inn i programmets mappe på harddisken. Her finner man ofte et eget program for å fjerne det aktuelle programmet. Hvis ikke det finnes et sånt program, kan du eventuelt slette det manuelt.

Skrevet

I programmets mappe finner jeg ikke noe program desverre. Hvordan fjerner jeg manuelt da?

Skrevet

Jeg ville tro du kunne fjerne det fra "Nettverkstilkoblinger":

Gå inn på Startmenyen, velg "Nettverkstilkoblinger" (alternativt fra kontrollpanelet til Nettverkstikoblinger". Høyreklikk på VPN-forbindelsen og velg Slett.

Har nettopp satt opp en fiktiv VPN-forbindelse, og denne lot seg villig slette fra listen.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...